November 2020

Jaaaa vandaag mn NOD en positief!
Zelf berekend zou t 5 november worden.

[quote quote=10296768]Jaaaa vandaag mn NOD en positief! Zelf berekend zou t 5 november worden. [/quote]
Wauw, gefeliciteerd!! Super gaaf, geniet er van :)

Ik sluit me ook aan!
Vandaag positief getest! Als alles goed blijft gaan rond 10 november uitgerekend!
Ik ben al een mama van een dochter van bijna 2! 

Gefeliciteerd @Mcnb! Wat leuk! Ik heb mn eerste afspraak van de verloskundige 16 maart staan  jullie ook al gebeld voor een afspraak? 

Gefeliciteerd @Mcnb! Wat leuk! Ik heb mn eerste afspraak van de verloskundige 16 maart staan  jullie ook al gebeld voor een afspraak? 

Hi allemaal!

Super leuk! Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb zondag voor het eerst heel vaag positief getest. Op 25 feb met een Clearblue getest en 1-2 weken sinds bevruchting. Mijn ovulatie was 12 feb. Uitgerekend op 7 november (volgens de berekeningen van apps etc). Verloskundige zei dat we echt super vroeg al een positieve test hadden. Ze was verbaasd haha. Wij ook! Zijn ondertussen 1.5 jaar bezig en het voelt mu nog steeds zo onwerkelijk ❤. Ik hoop voor ons allen dat de komende weken voorbij vliegen en we binnenkort een goede 1e echo te zien krijgen!!

@mamavanmeesp
Nee nog niet Ik maak as maandag een afspraak wil het eerst nog even een paar dagen aankijken. 
Spannend he maken ze dan gelijk een echo?

Terug
Bovenaan