November 2020

Hier nog niet gebeld voor een afspraak, ik wil eerst even wachten tot een dag na mn NOD. Maak dan een afspraak. Ik mag dit keer eerder voor een echo ivm miskraam, dus iets minder lang wachten gelukkig ?

Gefeliciteerd allemaal!
@Aaapje ja dat heb ik dus ook, daarom al zo snel een echo. 
@Mcnb jazeker, gelijk een echo. Waarschijnlijk wel eentje die ze inwendig maken omdat het dan nog zo klein is. 
@Karolinexx Spannend zo allemaal die eerste weken, hoop dat ze voorbij vliegen!

Mamavanmeesp dat is dan nu wel een gelukje vind ik hoor.. de vorige keer ging het met 6 weken mis maar kwamen we er pas met de termijnecho achter. Dus voor mij is de 7 weken echo echt iets waar ik naar uit kijk. Al blijft t spannend.
Vanochtend getest en de test loopt mooi op al! ? zal ff proberen een foto toe te voegen

Goedemorgen dames, woensdag positieve test gehad. Ik verwacht dat dan mijn NOD was ( ongeregelmatige cyclus ) 
Voor mijn gevoel lopen mijn testen op. Ben wat onzeker er door , door een eerdere miskraam. Testen jullie gewoon door of ga je op je gevoel of en wachten op de eerste echo? 
https://www.mupload.nl/img/y9vrcj4.jpeg
liefs Linnn

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me ook graag aan. Ben 3 november uitgerekend als alles goed blijft gaan. Heb twee lieve kinderen (een dreumes en een tiener). Mag 10 maart voor een vroege echo i.v.m. meerdere miskramen. Super spannend! 
Ik heb ondertussen al vijf testen gedaan (gelukkig goedkopen Action testen ; ))... Ik weet, het zegt niets over het verloop van de zwangerschap, soort van schijn veiligheid. Maar goed, geeft soms even rust want voel me na al die negatieve ervaringen best wel onzeker. 
Hoop dat het bij iedereen voorspoedig zal gaan!
Groetjes,
Chimpy

@chimpy
Super spannend! Ik ben op de zelfde dag als jou uitgerekend en ook op de zelfde dag de eerste echo ook ivm een eerdere miskraam! Laten we duimen dat we allebei 10 Maart een goede echo mogen krijgen! Heb je al wat klachten?
Groetjes Linnn

Wat leuk! Ik had gisteren ook een positieve test van mijn 2e kindje in handen. Spannend! Datum zal waarschijnlijk ergens eerste week november zijn:) 
Vorige keer heeel misselijk dus duim nu dat het mee gaat vallen! 
 Gefeliciteerd allemaal:)

Terug
Bovenaan