November de laatste volledige maand?

A

Anoniem

Guest
Nou dit word voor ons de laatste volledige maand, tenzij 1 van ons eerder bevalt of in december helaas overtijd gaat.
Raar idee eigenlijk.
Het komt nu toch wel allemaal dichtbij.

Nou van mij mag het komen, ben er klaar voor (alhoewel het is ook wel eng).
Maar 1 ding is zeker ik ben erruuuug benieuwd.

Iedereen suc 6 met de laatste loodjes.

Groetjes plodder

Hoi Plodder!

Het gaat inderdaad erg snel en ik heb er gewoon heel veel zin in, kben net zo benieuwd als jou naar dat kleine mensje in m'n buik.
Nog even volhouden dames!

Groetjes van Gea 36 weken en 2 dagen zwanger.

JAAAAAA !!!!! Spannend hé ???
Ik reken ook steeds zo.... de laatste maand, de laatste weken... heerlijk om straks eindelijk ons kindje in mijn armen te kunnen houden. Maarrrr.... (voor mij, in ieder geval) ook de laatste keer  zwanger. Nooit meer een babytje in mijn buik, nooit meer getrappel in mijn buik. Ik heb best wel wat lichamelijke klachten, maar toch zal ik het gaan missen. Nooit meer trots mijn buik te showen, maar nogmaals ik  kijk ook enorm uit om ons 2e kindje in mijn hart te kunnen sluiten.

Succes allemaal,
Annette    

Ik ben sinds de afgelopen dagen al beetje aan het aftellen.

Ben beetje klaar met de klusjes in huis die ik perse wilde doen, al verzin ik in mn nesteldrang steeds wat nieuws.....

Voel me  ook veel beter dan vorige maand.

Ik heb er zo'n zin in!

Ik blijf wel afspraken maken en dingen plannen jullie ook?
Begin dec uitgerekend maar sinterklaas etc gaan we gewoon vieren, anders heb ik zo'n idee dat ik zit te wachten.

Ja zeker voor diegene die begin december zijn uitgerekend begint het nu echt op te schieten. Ben zelf pas 31-12 uitgereken dus moet nog zo'n  8 weken. Maar de dames van begin december kunnen maar zo over een week of 2 of 3 al bevallen zijn. ben benieuwd wie de eerste wordt. Verder wil ik nog even zeggen dat ik me kan voorstellen dat jullie je kindje in je armen willen sluiten, maar geniet ook nog even van het zwanger zijn. Het is zo speciaal. En straks na de bevalling zul je je waarschijnlijk  erg leeg voelen. Ik miste het in iedergeval na de  bevalling  heel erg, dat getrappel in mijn buik.

Groetjes sabine

Dat mis ik nou ook altijd na de bevalling, dat getrappel in mijn buik. Het voelt dan ineens zo leeg! Alhoewel ik iedere keer blij ben als alles weer goed en wel achter de rug is, je een gezond kindje hebt, je weer heeeeeeeerlijk op je buik kunt slapen! Weer je gewone kleren aan kunt! Je weer kunt bukken en lekker bewegen! Geen vocht meer vast hou! Geen last meer heb van maagzuur!! O, er zijn zoveel dingen die straks weer heerlijk zullen zijn!
Ben ook zo super benieuwd als jullie hoor! Zou ik weer het gevoel hebben als ik ons kindje zie van'ja, dit is nou mijn baby die ik al die maanden heb gevoeld en gedragen!'.
Enne, ben zelf de 7e uitgeteld, maar sinterklaas gaat idd bij ons ook gewoon door! De kinderen zouden raar opkijken als we zouden zeggen dat Sint dit jaar ons huisje voor bij zou gaan! Heb alles nu zo'n beetje in huis, en ga vanmiddag als iedereen naar school is of slaapt maar eens beginnen met inpakken....Heb ik dat ook weer gedaan!

Succes voor ons allemaaal met de laatste loodjes, enne voor Lautje een dikke knuffel !

Liefs Hilma.

hai,
Ja, spannend hoor, het grote aftellen is begonnen!
Ben ook 7 december uitgerekend, bedacht me van t weekend dat ik vanaf volgende week vrijdag gewoon al thuis mag bevallen!
Ik kijk er erg naar uit, al zal ik die kleine in mijn buik ook wel missen.
Maar.... wat zal ik smullen van de biefstuk!!!  Ik vind het ook wel een heerlijk idee om straks weer gewoon Annemarie te zijn, en niet de waggelende, puffende, opgezwollen zwangere van dit moment.
Wel een groot verschil tussen begin en eind december, als je pas de 31ste bent uitgerekend moet je nog wel even. Maar ja, je weet nooit hoe het loopt.
Bor was 10 ( Heeeeele lange!) dagen later, geboren op 17 november.
Twee weken later kwam Sinterklaas bij ons op visite, het hele huis vol familie, nichtjes en neefjes. die foto's vind ik zo gaaf, die hele kleine Bor vreding slapend in de armen van de Sint! Nu plannen we het grote feest ook gewoon, we zien wel hoe het loopt. Hij komt langs bij mijn ouders, maar mocht de baby dan net geboren zijn komt hij maar beschuit met muisjes eten! Maar eerst nog Bor zijn verjaardag volgend weekend, feestjes genoeg!
Groetjes Soela

Ja leuk he! Ik kijk nu al uit naar alle verhalen en ben benieuwd naar alle namen. Met al die meiden die geboren gaan worden, zal er vast ook wel een keer dezelfde voorkomen.
maar ik moet nog even wachten, ben eind december (29 ste) uitgerekend. Dus nu gewoon nog aan het werk en mijn verlof moet nog ingaan. Maar ik ga alwel vast genieten van alle verhalen hier over jullie die al begin december een mooi wondertje op de wereld mogen zetten.

ondertussen blijf ik ook genieten van al het gerommel in mijn buik! Dat blijft zo mooi. Kan me inderdaad voorstellen dat ik dat straks mis, maar die leegte wordt vast opgevuld door het in mijn armen kunnen nemen van ons kleine meisje straks.

Terug
Bovenaan