November de laatste volledige maand?

Ben vanaf vandaag on-officieel met zwangerschapsverlof. Dinsdag is mijn eerste dag van verlof, dan exact 4 weken van tevoren...

Ik moet nog best wennen aan t idee dat de baby er over 2 weken al kan en mag zijn, en dat ze eigenlijk over 4 weken verwacht wordt.

Ik hoop dat ze zich een beetje aan de planning houdt, hoewel dat natuurlijk maar afwachten is.

Heb nog genoeg te doen in huis (meubeltjes schoonmaken en door de a.s. papa laten monteren, kleertjes uitzoeken op maat en dat allemaal wassen en strijken enzo). Eerlijk gezegd nog niet echt last van nestdrang en schoonmaakwoede enzo, maar ja, ik ben voor de rest de hele zwangerschap ook al redelijk gelijkmatig qua hum en hormonen. Misschien dat het daar aan ligt.

We twijfelen nog of het t ziekenhuis wordt of toch thuis bevallen... maar daar vertel ik bij andere topics wel meer over.

Ik wens iedereen die in de komende maand tot 6 weken moet bevallen veel sterkte toe, en hoop dat het allemaal redelijk makkelijk gaat, zowel voor hen als voor mezelf - haha

Es

Bij het lezen hiervan zat ik met te bedenken dat tweelingen inderdaad vaak met 36/37 weken geboren worden. Dat betekend 1 of twee weken.....slik. Das snel!!!!
Maar ik kan niet wachten. Niet omdat ik het zat ben (beetje: twee voetjes en een hoofdje op een blaas, en een hoofdje en 2 voetjes in je ribben is minder!! hahahaha), maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!!!!
Ben ook zo nieuwsgierig naar deze bevalling. Zal die net zo makkelijk zijn, of misschien wel makkelijker omdat ze klein zijn. Hoe zien ze eruit???
Dan kan ik misschien ook nog wel 2 weekjes bivakkeren in een ziekenhuis?!
Ik zie het morgen wel, wat het advies is...

Knuf Bertine

Terug
Bovenaan