November de laatste volledige maand?

Haai Plodder,

Het is nu echt spannend ja! Ben de 12e van de 12e uitgerekend.
Kan niet wachtten eerlijk gezegd, het mag van mij ook wel iets eerder :)

De laatste loodjes duren zooooo lang.

Groetjes Kellebel

Ik ben 4 december uitgerekend.
Eigenlijk hoop ik heel erg dat ze iets eerder komt! Maarja het kan zelfs gewoon 18 december worden...
Ik kan alleen bijna niet meer slapen door de pijn in mijn bekken en mijn erg dikke buik zit nu ook wel heel erg in de weg. Ook hou ik erg veel vocht vast elke keer waardoor ik ook steeds moeilijker beweeg.
Volgende week ben ik 37 weken en van mij mag de baby dan ook wel ongeveer gaan komen. Een week of 2 a 3 hou ik hopelijk nog wel vol maar als het veel langer gaat duren wordt ik vast heel erg chagerijnig. Vaak als ik aan de baby denk krijg ik wel direct een vrolijk gevoel, dan denk ik weer ach nog even geduld... Maar als het dan weer tijd is om te gaan slapen weet ik weer geen raad, er is gewoon geen manier meer waarop ik in bed kan liggen zonder pijn.

Het lijkt me wel ook een leuk tijd worden op het forum! Als iedereen om de beurt zich af gaat vragen of het nu echt begonnen is of niet... en dan natuurlijk alle verhalen en alle baby namen

Heej ladies!

Ja het aftellen is begonnen!
Voor mij op dit moment nog 29 dagen voor de uitgerekende datum (5 december :) )
Alles is klaar in huis, het is nu nog een kwestie van bijhouden en nog een weekje hopen dat ie nog niet komt, want vanaf volgende week woensdag mag ik thuis aan de gang, en dat wil ik zo graag!
Mijn buik zit nu ook gruwelijk in de weg, maar geniet nog enorm van het schoppen, maar ik verlang ook wel weer naar mijn oude broeken, want heb er nu maar 2 die lekker zitten!
Maar de filet american en biefstukken worden ook steeds verleidelijker!

Succes iedereen met de laatste loodjes!

Hahaha jazeker word de filet en biefstuk steeds aantrekkelijker.

Maar net wat jullie zeggen, de buik zit aardig in de weg (en met 2 erin   helemaal, en dan zeggen ze nog wel dat het een bescheiden buik is, pffff).
Heb nog 1 spijkerbroek wat lekker zit en verder nog 1 witte broek, maar daar is het niet echt de tijd meer voor.Maar ik verrek om wat nieuws te kopen.
Donderdag ben ik 34 weken en ze zeggen dat een tweeling vaak een week of 3 à 4 eerder komt (zul je zien dat ik gewoon voor de 40 ga).
Ik vind het zonde van het geld. Het word straks duur genoeg met 2.

Officieel ben ik 20 dec uitgerekent maar heb zelf hele tijd het gevoel gehad eind november.
We moeten allemaal maar afwachten.

Kusss plodder

Inderdaad filet americain......dat heb ik wel gemist.....

Maar het meeste heb ik het stoeien met mijn oudste gemist.....het lekker achter hem aan rennen en knuffelen zonder steeds aan mijn buik te moeten denken.
Dus wat dat betreft is het heerlijk als de baby is geboren en vooral ook dat wij dan eindelijk weten of er een broertje of zusje bij komt.....en hoe ons kindje er uit ziet.

Maar ik vind het ook gek te bedenken dat ik dan nu de laatste weken een baby in mijn buik heb, want dit is wel mijn laatste zwangerschap.......dit tweede kindje gaat ons hekje sluiten....

Maar goed, ik heb nog even tot 27 dec en dan evt nog later.......alhoewel de grootte van dit kind doet vermoeden dat ik wellicht weer een ks krijg.......we zullen het zien. Wellicht dat we dit over een aantal weken met de gyn gaan bespreken.

gr mama van MD

Hoi dames,

mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 30 december, dus nog een goei 7 weken geduld. Pffff, net zoals iedereen wil ik ons  kleintje al zoo graag bewonderen. Hoewel  het gestamp in mijn buik zal ik ook wel missen.
Ik kan ons kleintje alvast bewonderen op de 3D foto's en DVD die we hiervan hebben. Ook zeker en vast de moeite... Hier zie je duidelijk een rond bolleke, hehe... hoe schattig!! Juist de papa... hihi...

Liefs,
van ons...

meiden ik mag vanaf morgen thuis bevallen!!!
ben 1 dec uitgerekend.
en heb er enorm zin in als de kleine er is. ben zo benieuwd wat het word.
en hoe hij/zij eruit ziet en hoe mn man reageerd.
maar denk ook dat mn buik daarna heel leeg voeld.
nog even de laatse loodjes.
binnen nu en 5 weken en 1 dag heb ik mn kindje.
maar hoop eigenlijk dat ie eind nov komt.
ik ben er in elk geval klaar voor

Terug
Bovenaan