Nu 5 weken... en jij?

<p>Hallo, ik heb afgelopen zondag ontdekt dat ik zwanger ben. </p><p>Het is een heel raar gevoel dat er een levend wezen in mijn buik aan het groeien is en ik dat niet merk. </p><p>Ik zou het leuk vinden als vrouwen de ervaringen willen delen. Van a tot z :)</p><p>En tips zijn welkom!</p>
 
Goedenavond,
van harte gefeliciteerd. Wij ontdekte vrijdag dat we weer zwanger zijn. We hebben al een zoontje van bijna 3. En helaas in September een miskraam gehad. Ik kom graag in contact met je. Geniet er lekker van en tot horens.
Groetjes
 
Leuk! Dan gaan we waarschijnlijk een heel eind gelijk.
Voor ons wordt het het eerste kindje. Na ruim 1,5jaar heel veel oefenen. Net op het moment dat ik wordt doorgestuurd voor verdere onderzoeken ben ik zwanger. 
 
Dank je wel. Van het zelfde. Inderdaad erg leuk. Hoe oud ben je (zijn jullie)? En welke provincie wonen jullie? Ons mannetje daar hebben wij 3 jaar over gedaan. Na één jaar en 2 maanden was het raak. Alleen dat eindigde al in 10 dagen in verdriet. Maar vandaag 6 weken zwanger. En kijk uit naar de eerste controle zzzooo spannend.
 
Ik ben zelf 26 en mijn vriend wordt deze maand 37. Wij wonen nu 2,5 jaar samen dicht bij Eindhoven. 
Vorig jaar april kwam ik via de gynaecoloog er achter dat mij baarmoederwand erg “dun” zou zijn waardoor een nesteling moeilijk kon worden. We hebben toen besloten direct te stoppen met anticonceptie in de hoop dat de hormonen de oorzaak waren. Op dat moment was ik nog 24 en had ik echt nog geen klapperende eierstokken. Wel hebben wij toen besloten om geen pil/condoom te gebruiken omdat het dus lang zou kunnen duren, en ik niet wil dat papa al redelijk op leeftijd is. 
Afgelopen zomer heeft mijn vriend zijn sperma laten onderzoeken en dat bleek allemaal goed te zijn. Ik ben vorige week maandag terug naar de huisarts gegaan om te vragen of zij me kon doorverwijzen naar het ziekenhuis. En zondag, nog geen week later, ben ik in eens zwanger. 
Vreselijk dat je een miskraam hebt gehad, maar fijn dat het nu weer goed gaat. We hebben al gesprekken staan met de verloskundige, maar ik moet nog 3 weken wachten op mijn echo. Omdat dit de eerste is, ben ik toch best gespannen voor alles wat komen gaat. Wordt dat minder?
 
Wou wat een lange verhaal zeg. Leuk je klinkt nu al lekker spontaan. Ik ben 31 word volgende maand 32. Mijn vriend is 39. Wij wonen in Gelderland op de Veluwe.
Ik heb PCOS zwanger worden is een lastig verhaal. Heb een zeer onregelmatige menstruatie. Maar ondanks we bij de huisarts en ziekenhuis liepen. En ik zelfs aan de medicijnen ben geweest. Kwam ons zoontje spontaan en op de natuurlijke manier.
Herken het kopje sperma onderzoeken.
Ja vreselijk die miskraam vooral geestelijk. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ben al blij als het zondag is. Want vorige keer mochten we maar 10 dagen genieten van het prille geluk.
Met de eerste is alles spannend. Al hoe wel ik het nu ook bijzonder en spannend vind. Kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen. Vertrouw er op dat het goed gaat. Te veel stress is niet goed.
 
Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook ontdekt dat ik 6 weken zwanger ben en het is de eerste.
Maar het is hel om op de eerste afspraak te wachten ?
 
Terug
Bovenaan