Nu 5 weken... en jij?

 
Gefeliciteerd dames!
Hier ook 5 weken zwanger van de tweede. Wel zit het mij niet helemaal lekker. Door het internet wordt ik ook alleen maar onzekerder. Maar heb al zo een gedurende 2 weken (vermoed begonnen rond de innesteling) last van bruine afscheiding. Ik heb geen krampen verder. Laatst 1 dag gehad dat het gewoon was. Ik ben ontzettend bang dat het de verkeerde kant op zal gaan. Verder geen last van buikkrampen. Ook zijn mijn borsten vandaag wat minder pijnlijk. Hebben meer dames hier last van of last van gehad? Ben vandaag ineens echt verdrietig er door geworden. 
Liefs
 
MamavanO van harte gefeliciteerd. Alles goed met mama en de kleine? En ook met papa alles goed? 
Voor diegene die hun eerste echo nog moeten krijgen:
het blijft spannend. Zelfs nu wel een 2e hebben blijven we het spannen vinden.
 
Hallo! 
Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 1e kindje. Vandaag zouden we eigenlijk onze 1e afspraak  hebben met een  fertiliteitsarts, omdat we al 2 jaar bezig zijn. Maarrr dat is dus niet meer nodig!
Iedereen hier gefeliciteerd! Ik vind het erg leuk om met andere zwangeren in contact te komen. 
Ik ben zelf 26 jaar en mijn partner is 30, en zoals hierboven al aangegeven zijn we dus zwanger van ons 1e kindje!
Liefs,
 
Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag 'aanmelden' bij het zwangere dames clubje! Voor mij en mijn vriend ook de eerste keer!
Vorige week, tijdens een inwendige echo bij de gynaecoloog, kwamen we er achter dat ik 6 w 4 d zwanger was. Totaal niet verwacht maar ontzettend welkom! Inmiddels bijna 8 weken zwanger en volgende week de kennismaking met verloskundige. Vindt het heel spannend! Is er iemand die weet Hoelang het daarna ongeveer duurt voordat je de termijnecho krijgt? Of is dit altijd anders?
Groetjes!  
 
Algemeen bericht zat spontaan te denken misschien handig om te skype met elkaar of ergens privé te chatten. Dan gaat contact leggen makkelijker en sneller. 
 
Terug
Bovenaan