Nu 5 weken... en jij?

Goedenavond,
Waarom is het zo'n hel op de eerste afspraak te wachten. Het is vooral spannend en een leuk iets. 
Gefeliciteerd trouwens ook met jullie eerste. 
Hoe gaat het met je zwangerschap? Hoe oud ben je (jullie)? En uit welke provincie?
 
Hoi allemaal, 
 
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen :)
Zelf ben ik nu zwanger van mijn eerste kindje via een donor! Erg spannend allemaal, kan niet wachten totdat ik de echo zie.
Tot nu toe nog nergens last van gelukkig, hoe gaat het met jullie?
Ik ben trouwens 34 jaar en kom uit Rotterdam 
 
 
[quote quote=10130435]Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook ontdekt dat ik 6 weken zwanger ben en het is de eerste. Maar het is hel om op de eerste afspraak te wachten [/quote]
Dat is herkenbaar! Als ik de weken vooruit kon schuiven deed ik dat. Ik zou graag de eerste afspraak bij de verloskundige hebben. Uit nieuwsgierigheid, maar ook als extra bevestiging. Ik kan het nog steeds niet geloven nl.
 
Gisteren is week 6 aangebroken. En net als de eerste nergens last van. Leuk uit Rotterdam. Heb 14 jaar daar in de omgeving gewoond. Heb je contact met je donor? 
 
Gisteren was voor mij ook week 6. Ik ben vanaf eergisteren best misselijk maar daarentegen ook hongerig heel vreemd. Ook erg vermoeid. Volgende week is de eerste echo. Spannend.. ik ben 29 jaar en kom uit de provincie Groningen 
 
Gefeliciteerd allemaal! 
 
Ikzelf ben 2,5 week geleden bevallen maar herinner de eerste weken als de dag van gisteren. Die eerste echo duurde ook veel te lang :’)
 
Terug
Bovenaan