Nu al op de 4 voedingen!!

Hey Maike,

Zo kom je elkaar nog eens tegen. Ja Dinand heeft niet zo'n goede start gehad en was ook onder het gemiddelde met het gewicht en lengte. Hij woog bij de geboorte 3174 gram voor een jongetje maar een ukkie zeiden ze toen. Maar goed hij doet het nu perfect en was ook niet van plan om af te wijken. Ben nu net zo blij dat het goed gaat met hem. Op het augustus forum had ik afscheid genomen ook omdat ik heel veel met mijn kleine vent bezig was en zelf ook nog bij moest komen. Ik reageerde ook niet zo heel veel meer vandaar dat ik afscheid nam. Heb heel veel aan het forum gehad en vondt het er onwijs gezellig. Misschien komen we elkaar en anderen nog wel tegen op het forum als we ontdekken dat we weer opnieuw zwanger zijn in de toekomst dan he hahaha.

Maar bij jullie gaat het ook goed zo te lezen? Dat is in ieder geval fijn om te horen.

Liefs Fruit Girl mv Dinand 25-08-07

Hee Fruit Girl,

Ja, met ons gaat het gelukkig ook weer goed.
Sven heeft na zijn geboorte ook in het ziekenhuis gelegen omdat hij geel zag en niet meer wilde eten (achteraf bleek het een buikgriepvirus).
Hij woog met de geboorte 2900 gram en viel toen ook nog eens af. Voor ons toen spannende tijden.
Nu heeft hij de schade goed ingehaald. Hij eet goed en het is een vrolijk ventje. Nog wel steeds last van darmpkrampjes maar ook dat gaat steeds beter.
Inderdaad dat we elkaar misschien nog eens tegenkomen op het forum maar voorlopig moet ik nog even niet denken aan een tweede hoor! Heb mijn handen nog vol aan dit mannetje. haha

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Maike,

Goed te lezen dat het zo goed gaat met je manneke. Haha ik moet er ook voorlopig nog niet aan denken aan een tweede hoor eerst met volle teugen genieten van mijn nieuwe vent. En ook ik heb mijn handen er vol aan wat ik overigens ook niet erg vindt. Neem ook graag de tijd voor hem heerlijk ventje.

Hij heeft een lichte vorm van het kiss syndroom gehad en nu zijn we twee keer bij een manueel therapeut geweest en het is een wonder we hebben een heel ander kindje er voor terug gekregen.

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum, maar moest meteen reageren toen ik je berichtje las. Ik heb toevallig een dochter (Benthe) die precies even oud is, ook geboren op 25-08 en ik loop met hetzelfde rond. Ze drinkt voldoende en goed en is bijna niet meer wakker te krijgen voor de laatste voeding. Ik zit er daarom over te denken om over te gaan naar 4 voedingen.
Maar hoe laat geef je dan die laatste voeding en hoeveel precies? En maak je er een papfles van, of gewone voeding?

Ik hoor het wel!
Groetjes Martine mv Benthe 25-08-2007

Hallo,

Ben ik weer, ik heb Benthe gisteren 200cc gegeven om 20.00u en daarna heeft ze geslapen tot vanochtend 7.30uur. Goed he!!

Groetjes Martine mv Benthe 25-08-2007

Hoi Martine,

Dat is toevallig dat onze kindjes even oud zijn. Het gebeurt maar heel af en toe dat hij 5 voedingen krijgt het ligt er aan hoelaat hij naar bed gaat met zijn 4de voeding. Vorige week toen ging hij na zijn 4de fles om half 6 naar bed maar toen was hij voordat we naar bed gingen wakker en heb ik hem wel de fles aangeboden maar hij dronk hem niet leeg. Gisteren ging hij ook om half 6 naar bed en toen kwam hij vanmorgen pas weer om half 8. En overdag komt hij wel om de 4 uur voor zijn fles. Dus mijn schema voor vandaag is 7:30 180cc
                                                                                              11:30 180cc
                                                                                              15:30 180cc
                                                                                              19:30 180cc
En dan slaapt hij meestal door tot de volgende morgen maar de tijd varieert dan tussen 06:15 en 07:30, dus is het altijd verschillend wanneer hij voor het laatst naar bed gaat. En hij krijgt gewoon zijn melk geen pap.

ik krijg mij reactie er maar niet op!
Typ elke keer weer een nieuw bericht!

hoi Fruit girl,

Wat fijn om te horen dat alles goed met jou en Dinand gaat.
Wel vervelend dat hj al 3x in het ziekenhuis heeft gelegen joh.
We hebben inderdaad een hele leuke tijd op het forum gehad he?
De vaste augustus kliek (haha) is nu verhuisd naar een besloten forum en dat is echt heel gezellig.
Als je ooit zin en tijd hebt ben je van harte welkom hoor!
Ik hoop dat je lekker van je ventje geniet!!

liefs Daan

Terug
Bovenaan