Nu al op de 4 voedingen!!

Hoi Daan.

Bedankt voor je berichtje. Het forum doet weer eens raar, de laatste tijd heb ik ook steeds meer de tijd om met andere dingen bezig te zijn. Ik vindt het wel gezellig om weer met jullie te kletsen maar waar moet ik ergens zijn.

Liefs Fruit Girl

Dag Fruit girl,

Dit is de site!!
http://groups.msn.com/augustus2007

Gezellig als je mee gaat doen!

Groetjes sylvia

Hoi Fruitgirl,

Heb het zelfde probleem met mijn mannetje. Ene keer vier voedingen andere keer 5 beetje wisselend hoe laat hij 's morgens komt. Hij moet het eigenlijk nog wel hebben, 5 voedingen, omdat hij nog geen zes kilo weegt, maar ja als hij lekker slaapt, wat doe je dan?
Robin heeft ook het kiss syndroom, niet heel ernstig maar toch, veel gehuild, waardeloos en soms wordt je er wanhopig van!
Fijn dat het wat beter gaat! Robin krijgt donderdag zn derde behandeling, gaat nu gelukkig al een stuk beter, maar is nog niet over.

Veel geluk met je kleine man!

Groetjes, Gerdine, mama van Gabriella (6-3-05) en Robin (16-8-07)

hoi allemaal
de kinderarts heeft tegen mij gezegd dat ze minimaal 700 cc aan vocht moeten krijgen dus prima zo tog gewoon op je gevoel afgaan hoor mijn zoontje heeft ook twee keer in het zh gelegen en ik heb wel geleerd om gewoon op je gevoel af te gaan.
ga zo door zou ik zeggen

grtz chantal mv steijn 05-07-07

Hoi allemaal,

Ik heb ook een vraagje. Mijn dochter is inmiddels 4 mnd en sinds kort zijn wij ook overgegaan op 4 voedingen, omdat we haar om 23.00 uur niet meer wakker kregen. Nog steeds drinkt ze niet zo goed. Om 07.30 uur ongeveer 120 cc, om 11.30 uur en 15.30 uur ongeveer 170 cc en om 19.30 uur ongeveer 170 cc (incl. Nutrix pap). Elke keer krijg ik van mijn omgeving te horen dat ze wel erg weinig drinkt. Toch groeit mijn dochter en roept nooit om haar voeding. Ook moeten we haar 's ochtends wakker maken voor de voeding. Ik word hier wel een beetje onzeker van. Heeft iemand nog tips en kent iemand dit. (volgens mijn omgeving en het cb zou ze 200 cc per fles moeten drinken)

Ilona

Terug
Bovenaan