nu alweer zwanger...

Anderhalf jaar verschil is superleuk! Tussen onze eerste twee zit door omstandigheden bijna 3 jaar, maar tussen de tweede en derde zit maar anderhalf jaar. Ze zijn nu 3 en bijna 2 jaar en kunnen echt heeeeeeerlijk samen spelen :D. Ik was ook wel bang dat mensen vervelend zouden reageren, ook omdat onze tweede een zorgenkindje is en het dus best zwaar was (maar wel een hele bewuste keuze om zo (lekker) snel weer een kindje te krjigen). De zwangerschap en babytijd waren natuurlijk wel heel zwaar (omdat onze tweede echt heel veel verzorging nodig had (en ook wel heeft), maar we hebben eigenlijk geen of nauwelijks vervelende reacties gehad. Van vrienden waar de eerste 2 ook anderhalf jaar scheelden (maar wel gezond zijn) hoor ik dat de eerste tijd best even pittig was, maar dat ze het ook heel erg leuk vinden, zo dicht op elkaar.

Nu ben ik weer zwanger en vond het wel weer spannend om het onze ouders te vertellen, omdat niet alles bij ons vlekkenloos gaat zeg maar ;) (nogal veel problemen met gezondheid vooral, in ons gezin). Maar ze waren ontzettend enthousiast. Ik merkte wel dat ik het dit keer eerst even lekker voor mezelf wou houden! Nu gaan we het bijna onze kinderen eingelijk vertellen en daarna naaste familie, vrienden en daarna mag iedereeen het weten!!! :D

Wat fijn dat jullie ouders blij reageerden! Geniet ze!
 
Ik ben (bewust) zwanger geraakt van onze 2e uk toen ons kleine mannetje 5 maanden oud was, dus er zit straks 14 maanden tussen.
Ook wij kregen opmerkingen van mensen dat het wel heel snel was en dat het heel zwaar zou worden, maar wij zijn er super blij mee.
Ook al was de laatste periode van de eerste zwangerschap zwaar door ziekenhuisopname en laat mijn gezondheid nu behoorlijk te wensen over, ik zou het niet anders willen!
Gelukkig waren de meeste mensen meteen enthousiast en blij voor ons.

Geniet van je kleine vent en van de uk in je buik :) Voor de kids is het later heerlijk dat ze niet veel schelen in leeftijd.
 
Terug
Bovenaan