A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Nu we het er toch al over hebben heb ik ook nog een vraag...
Ook ik heb zo 10 a 12 jaar een pakje sigaretten gerookt.. toen ik zwanger was, meteen gestopt!
Maar nu..gaat oma 1 dag in de week..heeeeel misschien 2 dagen in de week oppassen.
En in dat huis roken er 7 mensen!! Die allemaal al 1000 keer geprobeerd hebben om te stoppen, maar dit is nog steeds niet gelukt.
Ik moet nog zo'n 8 weken en loop met echt een dikke toeter op dit moment door het leven..maar niet roken in mn buurt gaat er bij niemand niet in.. nee hoor soms word er door mn zusje nog een dikke rook wolk in mn gezicht geblazen, echt razend word ik hierom!!
Ook oma praat vaak tegen me en de rook welmt dan nog uit dr mond in mijn gezicht!!
Nu is mijn vraag; kan ik tegen hun zeggen dat er in de buurt van mijn kind niet gerookt word???Hoever kan je hierin je grenzen stellen??
De baby gaat naar hun huis, dat kan ook niet anders want oma heeft nog een gezin te draaien dus hier komen is ook geen optie..
Of moet ik dan maar zeggen dat het helemaal niet door gaat.,.maar dat geld kunnen we ook wel weer gebruiken, maaar de gezondheid van mn kind is belangrijker..
Hoe moet ik dit in vredesnaam aanpakken?????
Liefs van ons