A
Anoniem
Guest
Hey Mamoetje!
Nee hoor ik voel me zeker niet aangevallen..Ik snap jouw punt ook heel goed.
K snap die vrouw dan weer wat minder eigenlijks.. wat is dat toch??
Dat heb je dan toch zelf wel door? je praat jezelf dan tegen..maja..
Goed van je dat je rekening houd met de mensen om je heen, wat je zegt over het bushokje enzo.. Ik zelf deed dat ook altijd!!
Rookte ook aardig op een dag en moet je zeggen ik denk nog vaaaaaaak aan een sigaretje.. (hoop echt zooooo dat ik het vol ga houden straks ook)
Mensen zeggen wel; de eerste 3 weken zijn het belangrijkste daarna gaat het beter.. naja ik kijk deze mensen alleen maar verbaast aan..eerste 3 weken??
Jaaa en je krijgt ook meer lucht hoor ik ze zeggen...
Nou.. al die verhalen wat je hoort heb ik dus niet.. Jammer! :-(
Ja wat ik wel heb is dat het in het begin wel echt even afkicken is.. ook omdat het een gewoonte is.
Hoe langer je er vanaf bent hoe gemakkelijker het word.. maar of je er dan helemaal klaar mee bent, nee dat heb ik niet.droom er zelf nog wel over haha.
magoed haha ik ratel maar door
K vin het zo dubbel dan ook he... ik voel me nu echt zo'n zeurmoedertje.. eerst wel lekker roken, vriendinnen hebben wel gezegd dat ze het van me miste,ik kon altijd gezellig mee roken..
Ben heel duidelijk altijd geweest tijdens de zwangerschap rook ik niet!! NIet voor mezelf (erg als je dat ook zegt, ik weet het) Maar echt voor mijn kindje!
Maja als ik zie wat er bij mn familie gerookt word..dan kan nooit gezond zijn voor ons kindje en dat wil ik echt niet!!!
Elke zondag eten we bij mn fam en elke zondag word er stevig door iedereen gerookt..
Zijn met 8 mensen dan (soms wel 10) en 3 mensen roken niet!
Waaronder mn vriend, schoonzusje en ik.
Als wij thuis komen stinken we van top tot teen!
Echt alles ruikt er naar! Zooo vies.. (terwijl ik zelf ook altijd heb gerookt.. haha
Ik vin het zoveel.. en ik weet ook dat ze er misschien in het begin rekening mee houden, maar het is nieuw... zoiets verwaterd..Bij mn fam zeker weten!!
Ik vin het moeilijk, want ik hoor nu al gez**k laat staan dan.. vin het echt jammer.
Ik heb het erover gehad thuis.. maar we zullen zien..
Ze vonden het nu ook al erg dat er op onze verjaardag niet gerookt mocht worden, snap je dat nou?? ik heb daar zelf altijd volle bergrip voor gehad..maja, je kan niet iedereen met jezelf of over 1 kam scheren..
Nou een heel verhaal haha.. ik stop maar es hahaha!
Liefs van ons!