Ik had al lang vermoedens dat Nutricia probeert om CB's te beinvloeden en hun producten aan te smeren, Bij ons consulatiebureau staat altijd een pak Nutrilon op de kast en hangt kalender op van Nutricia. Verder zei de arts bij de oudste toen ik over wou stappen van bv naar fv, toen zei ze ja dan moet je nutrilon opvolgmelk gaan gebruiken!!
Maar heb nu bewijs het volgende heb ik uit een vacature( van nutricia) geknipt
Implementeren van het ‘medical salesplan’ en beïnvloeden van de (para) medische professie (verloskundigen, consultatiebureau artsen en –verpleegkundigen, kinderartsen) zodat Nutricia producten door hen worden ondersteund en aanbevolen aan de consument.
Wat vinden jullie hier nu van?
IK ben echt geen activist ofzo, maar ik erger me wel aan zulk soort dingen. Vooral omdat ik pas ook op CB heb gezien dat de artsen gewoon cursussen volgen bij Nutricia. Ben benieuwd naar jullie reacties!!!
Maar heb nu bewijs het volgende heb ik uit een vacature( van nutricia) geknipt
Implementeren van het ‘medical salesplan’ en beïnvloeden van de (para) medische professie (verloskundigen, consultatiebureau artsen en –verpleegkundigen, kinderartsen) zodat Nutricia producten door hen worden ondersteund en aanbevolen aan de consument.
Wat vinden jullie hier nu van?
IK ben echt geen activist ofzo, maar ik erger me wel aan zulk soort dingen. Vooral omdat ik pas ook op CB heb gezien dat de artsen gewoon cursussen volgen bij Nutricia. Ben benieuwd naar jullie reacties!!!