Nutrilon Forte 1

Wat zijn jullie toch allemaal druk met dat doorslapen! Mijn dochter is nu 11 weken en slaapt sinds 2 weken door. Mijn mening is: "Heb je een kindje moet je er 's nachts gewoon uit!" Het is helemaal niet erg dat zo'n kleintje nog een keer 's nachts komt. Ze hebben het echt wel nodig hoor. Vroeger deden ze wedstrijdjes wie er het eerst doorsliep. Daar moet je je helemaal niet druk om maken!
 
Alsjeblieft nog geen rijstbloem geven hoor!!! Hier kunnen de darmen van je baby nog niet zo goed tegen, pas vanaf 4 maanden! Die late fles heeft ze gewoon echt nog wel een tijdje nodig en sommige kindjes hebben gewoon wat langer nodig om door te gaan slapen. Ik zou er ook geen Forte voor geven, gewoon geduld hebben.

Succes!
 
<p>Mijn dochter kwam met 3 maanden nog steeds om se 2.5 a 3 uur voor voeding. Overdag sliep ze amper. Alleen maar Hazenslaapjes van 30 min. In de nacht sliep ze wel door van 23:30 tot ongeveer 5 a 6 uur. Toen de krampjes over waren zijn we Nutrilon Forte gaan geven (niet alle flessen, alleen de 1e fles, de 3e en de 5e (laatste). Ze krijgt 5 voedingen op een dag.</p>
 
Ieder kindje is anders. Als je kindje zo vaak komt voor een voeding heeft hij/zij het gewoon nog nodig. Onze dochter kreeg de eerste 10 weken ofzo ook nachtvoeding. 
 
Nu hebben we het geluk dat ze met 19 weken doorslaapt van 20.00-07.00 uur. Je moet gewoon geduld hebben en niet gaan afdwingen met andere voeding in de hoop dat ze dan beter slaapt.
Geduld!
 
Onze zoontje is net 17 weken. Vanaf de geboorte kwam hij maar 1x per nacht. Ongeveer met 2 maanden sliep hij zelf door van 20:00-06:00 en soms zelfs tot 07:00.Nu sinds een week begint hij steeds meer honger te krijgen. Hij is tenslotte al 70cm en 7,5kilo. Nu krijgt hij gewoon extra flessen omdat hij het nodig heeft.en qua lengte en gewicht kan dat makkelijk hebben. Rijstebloem geeft naar mijn idee geen vollere maag. Ik vind je weet met een baby dat je er uit moet snachts. Wij hebben de eerste maandjes gewoon mazzel gehad. Toch willen we wijken of forte 1 hem langer voldoening geeft voor de nacht. Zo niet dan gewoon extra flessen. 
 
Mijn zoon sliep pas na 1 jaar door :):):)
 
ik vind het wel een beetje schandalig dat een aantal zo aan het hameren zijn op doorslapen.
je hebt een baby!!! Niet ( door) slapen had je van tevoren moeten incalculeren.
 
Terug
Bovenaan