Nutrilon Forte 1

Mijn zoon sliep pas na 1 jaar door :):):)
 
ik vind het wel een beetje schandalig dat een aantal zo aan het hameren zijn op doorslapen.
je hebt een baby!!! Niet ( door) slapen had je van tevoren moeten incalculeren.
 
Dag
ben ook begonnen met nutrilon echter snel ermee gestopt. Het bevatten teveel toegevoegde suikers en dat niet beeld goed voor mijn kleine. Ben overgestapt op hipp bio, daar reageerde mij kleine beter op. Ik heb de consultatiebureau hier geen advies over gevraagd. Ieder kind is anders en als moeder weet je op een gegeven moment wat goed is voor je kleine. Consultatiebureau gaat veelal uit van statistieken. Dus vertrouw op jouw gevoel, je weet wat is voor jouw kleine. Soms je onzeker, maar dat hoort erbij. Moeder zijn is 1 en al onzeker, je doet je best 
 
Wij geven ook forte gecombineerd met standaard voeding. Onze dochter kwam steeds eerder voor de voeding waardoor we zijn over gestapt. Ze drinkt nu overdag half half en voor de nacht hele fles van forte. Het was hier niet zo dat ze dan gelijk doorsliep wat ook niet nodig is. Wel gingen we van 2 naar 1 nachtvoeding. Wij hebben dit niet overlegd met het cb maar wel met de kinderarts in het ziekenhuis omdat ik daar toch heen moest. Ik zou alleen overstappen als je kindje dat ook echt nodig heeft, en niet om door te slapen.
 
Terug
Bovenaan