nutrilon forte of standaard

ik lees hier bij verschillende onderwerpen dat jullie baby's de standaard nutrilon krijgen gemixed met forte... wat is nu die forte?
en waar is dat voor?

stomme vraag misschien maar ik vroeg het me af.

Monique
 
hoi hoi
mijn kindje krijgt geen forte maar frisomel
maar op mijn werk (kinderopvang) gebruiken wel wel nutrilon forte
dit is voor hongerige babies en bij krampjes geloof ik
volgens mij hoef je dit dus niet standaard te gebruiken, doen wij in elk geval niet
succes
groetjes sandra
 
hoi hoi

ja dit is ook van nutrilon....

enne het helpt niet tegen krampjes , als je te snel , te veel geeft van die forte, kunnen ze krampjes krijgen...

maar het is voor babaies die niet genoeg hebben aan de hoeveelheid cc die ze mogen hebben.....in forte zit iets meer dus hebben ze eerder een verzadigd gevoel...

liefs tobi
 
Hoi,

Wij gebruiken voor Yari de nutrilon standaard gemengd met de nutrilon forte,
De forte is inderdaad voor de hongerige baby.
Wij gebruiken dit voor Yari omdat als hij bijv. 120  cc voeding kreeg ging spugen en als
ik 110 cc gaf had hij na 3 uurtjes al weer honger. ( terwijl hij gewoon om de 4 uur kwam )
Dus ben ik rustig op gaan bouwen, elke keer een schepje standaard minder en een forte meer.
Ik heb nooit meer als 50/50 gedaan, zit nu op ongeveer een 3e forte en 2/3 standaard.
Het opbouwen heb ik gedaan omdat je heel veel hoort dat ze krampen krijgen door ineens 50/50 te doen.
Bij Yari pakte dit supergoed uit.

Groetjes Marina.
 
hoi hoi


idd stomme vragen bestaan niet,,,,


enne wij zijn ineens omgegaan naar 50/50

dacht dat het zo moest en idd heeft ze veel last van krampjes.. mar we dit dit nu al 11 dagen
dus heeft het dan nog nut om dit weer terug te schakelen en op nieuw langzaam op te bouwen.?..

liefs tobi
 
nou dank je wel voor jullie reactie.
ik ga het vandaag meteen halen, onze Bram is ook eenhongerige baby hij komt zo om de 2,5 a 3 uur.. veel te snel dus.
thanks
Monique
 
Terug
Bovenaan