nutrilon forte of standaard

Hoi Tobi,

Ik weet niet of het nut heeft om nu ineens om te schakelen en dan weer op te bouwen.
Ik zou teruggaan naar een 3e forte en dan weer opbouwen tot de 50/50.
Misschien is dit een idee, ??? Misschien heeft je kindje dan minder last van krampjes...
Kijk nu heeft ze al krampjes dus je kunt het proberen, het kan denk ik aleen maar minder worden.

Hopelijk lukt het en heeft je kindje dadelijk geen krampjes meer..
Succes.

Groetjes Marina.
 
Hoi,

Ik had eerst Avent flessen   en daar kreeg ze krampjes van en was de fles te snel leeg.
Nu ben ik overgestapt op Difrax bananenflessen.En die werken goed. Geen krampjes meer.Ze hebben van Difrax tegenwoordig ook de S-flessen.
Ik gebruik zelf Nutrilon standaard 1 en die vermeng ik met Nutrilon-Nutriton.
Dat is Johannesbroodpitmeel, en dat werkt goed. Dat maakt de melk wat dikker waardoor ze niet meer zo gulzig is.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes van Anouschka en Nikki (1 mnd en 5 dgn)
 
Hoi hoi wij wij zitten met het zelfde dilemma wij hebben een tweeling jongen en meisje van 20-06-2020 met 36 weekjes en 1 dag geboren.
Ze halen 2 a 3 uur niet met hun voeding ze krijgen ons manneke 90cc, en ons meiske 80cc ze krijgen kwa voeding babyvita dit is een Duits voeding ,  maar tegen de middag avond blijven ze komen en dan geven we ze een fles spugen  niet, alleen dan blijven ze regelmatig honger houden fiep pakken ze niet spugen ze meteen uit .
Dus we kunnen het niet uitstellen met de voeding , ik denk dat ze niet genoeg krijgen aan het Duitse merk heeft iemand hier tips voor  groetjes
 
Terug
Bovenaan