O nee, laat het svp goed gaan deze keer

He dames,

Bedankt voor alle lieve reacties. Ben vandaag in ziekenhuis geweest voor een inwendige echo. Die liet een mooie, lege baarmoeder zien. Gelukkig dit keer geen curettage nodig, maar dat had ik al verwacht want ik had het vruchtje in zijn geheel naar buiten zien komen vorige week. Toch fijn om te weten. Ze hebben ook gekeken naar mijn baarmoeder en eierstokken en die zien er goed uit. Geen reden om aan te nemen dat daar de oorzaak van de 3 miskramen ligt.

Daarna nog bij de gyn geweest, die verbaasd was te horen dat het nu voor de 3e keer zo vroeg in de zwangerschap al misgegaan is, aangezien het bloed- en eiwitonderzoek niets heeft opgeleverd. Heb vandaag nog bloed moeten laten prikken voor bepaling van de HcG-waarde. Weet niet waarom dat nu nog interessant is, maar goed. Inmiddels kijk ik niet meer op tegen bloedprikken of wat dan ook. Dinsdag belt hij over de uitslag ervan, en dan is het nog wachten tot 27 aug, als we de uitslag van het chromosoomonderzoek krijgen. We zijn erg benieuwd.

Denk er zelf over om (als er niets uitkomt) te overleggen met de gyn over deelname aan de ALIVE studie van het AMC, waarbij vrouwen aspirine toegediend krijgen. Wellicht dat dat kan helpen?? Het is in ieder geval niet schadelijk, dus dat wil ik dan nog wel proberen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

groetjes,
Dion

He Dion!

Wat fijn dat alles goed was hoor!
Ik zou het echt niet weten van de ALIVE, geen ervaring...maar als het niet schadelijk is...waarom niet?

En idd spannend nog voor de uitslag van de chromosomen. Duurt best lang! Is dat altijd zo?

Ik kreeg van mn moeder te horen dat mn vader een chromosoom heeft (hij is slechtziend) en die ik ook meedraag...daar schrok ik wel van! Maar deze pakt alleen slecht uit als het samenkomt met dezelfde chromosoom(???)
Nu ik erover nadenk vind ik het toch best eng...

We gaan snel een frummeltje krijgen hoor!!!!
Dikke kus van maan

Hoi Dion,
Wel fijn dat je geen curettage hoeft nu. Dat met die aspirines heb ik zelf geen ervaring mee. Misschien kan je er een topic over openen want ik heb hier wel meerdere vrouwen gezien die er een positieve ervaring mee hadden. Paar weken terug stond er het 1 en ander hier ergens op het forum (weet alleen niet meer waar precies).
Liefs Tara

Hai Dion,
Nou, 'gelukkig' dan maar dat je geen curretage hoeft. Ik had nog zo de stille hoop dat er toch nog wat zat. In jouw geval zou ik ook meedoen aan het Alive onderzoek. Wat ik er van heb gehoord boeken ze goede resultaten bij vrouwen bij wie het telkens zo vroeg misgaat. Succes ermee, en hou ons op de hoogte!
Liefs Soela

Terug
Bovenaan