O nee, laat het svp goed gaan deze keer

He meis!

Lekker fresh air!!!!! Met een geweldige hond! Heerlijk even saampies wandelen...heb 2 katten dus dat gaat niet!

Ja ik wou het ook bijna schrijven...het went! Het lijkt echt zo te zijn!
Jeetje wel geweldig om te weten dat er niks mis is!!!!! Maar ik heb idd ook zo'n gevoel. Het kan, maar het lijkt wel of het niet blijft zitten....
En nu? "gewoon"weer door? We kunnen eigenlijk niks anders he?

Ik zag laatst een programma op tv, weet niet meer wat, maar ook baby's verliezen, verdriet ed. De vrouw zei nog op het laatst: Wat je ook doet en hoeveel verdriet je ook hebt, HOU HOOP! En dat doen we dan maar. sindsdien heb ik het weer een beetje terug.

Ik hoop idd dat we samen snel een geweldig mooie zw schap krijgen!

Wil je alleen nog ff zeggen dat ik aan je denk!

kus van maan! xxx       afgelopen dinsdag ei gevonden dus zit al op de wachtbank!

He Maan,

Ik weet idd dat we hoop moeten houden, maar ja, op deze manier is dat niet zo makkelijk. Kreeg van iemand de tip om aan te melden voor de ALIVE studie waarbij vrouwen aspirine krijgen, maar voor zover ik weet is dat dan vanaf 6 weken zewangerschap, en tja, dan is het er al uitgevallen dus helpt die aspirine natuurlijk ook niet meer. Hoop in ieder geval dat dat na het bezoek aan gyn donderdag meer duidelijk heid komt en we weer hoop kunnen hebben en op kunnen naar de volgende ronde. De wens wordt alleen maar sterker, dus we klussen er dan weer lekker op los!

Veel succes met het "eeuwige wachten" op het bankje. Ik weet dat die twee weken dan zooooooo lang kunnen duren.

Ik duim voor je dat het weer raak ik en nu wel goed gaat.

Liefs,
Dion

Hey Dion,

De hele week lees ik al met je mee. Ik vind het echt heel erg voor je...zoals je waarschijnlijk wel weet zit ik in het zelfde schuitje, ook drie miskramen...woensdag krijgen wij de eerste uitslagen van de onderzoeken...erg spannend. Die van jou waren gelukkig goed, ik ben zelf erg bang dat er wat mis is met de chromosomen omdat ze daar niets aan kunnen doen, mijn vraag aan jou is, ben jij daar neit bang voor? Of had je die uitslagen onder tussen al?
Na drie miskramen ben ik mezelf aan het gek maken....ben dus blij als alle uitslagen binnenzijn en er hopelijk niets aan de hand is dan kan ik dat uit mijn hoofd zetten.
Veel sterkte, het is vreselijk maar ik weet wat je voelt....zitten er hier thuis ook midden in!
Liefs sarah.

wat verschrikkelijk meid dat je dit weer mee moet maken.. Ik weet hoe het is als je 1 zwangerschap verliest en voor jou moet het nog erger zijn!

Hou je sterk en als ik iets voor je kan doen roep maar hoor.. Al is het alleen maar om te luisteren en te praten...

Veel sterkte!

Liefs Debby

He Sarah,
Ja ik wordt inmiddels ook steeds zenuwachtiger over de uitslag van het chromosomenonderzoek. Die krijgen we pas 27 aug, dus dat ik nog wel ff wachten helaas. Zeker aangezien het nu dus weer misgegaan is, geloof ik er niet in dat er echt nergens iets mis is. Naar mijn idee zit er iets niet goed met a) chromosomen, dus vruchtje is steeds niet goed, daarom gaat het mis, of b) er is iets mis met mijn baarmoeder (slijmvlies o.i.d.) waardoor het niet kan innestelen en er steeds zo vroeg alweer uitvalt.
Maar goed, ik heb er geen verstand van, dus ben zeer benieuwd naar wat de gyn donderdag te melden heeft.
Hoop dat je woensdag ook te horen krijgt dat ze niets hebben kunnen vinden en dat je snel weer gezond zwanger bent. Zodat je toch eindelijk na 9 maanden een klein wondertje in je armen mag houden.

@ Debby, heel lief van je dat je zo reageert. Jij ook nog veel sterkte gewenst met het verwerken van je mk. En we zijn er hier allemaal om elkaar te steunen, dus join the club (zou fijn zijn als we snel met zijn allen naar het "zwanger zijn forum" kunnen verhuizen)

liefs,
Dion

Lieve Dion,
Ik wilde je even laten weten dat ik veel bewondering voor je heb. Als ik zo het forum af lees heb je zoveel lieve woorden klaar voor iedereen, geef je zoveel steun. En dat terwijl het nu weer zo'n rottijd voor jou is, maar je bent er ook voor anderen. En dat vind ik erg lief!!!   Knuffel van Soela

Hey Dion,

Wat vervelend weer een mk ik hoopte zo dat het deze keer wel goed ging.

Ik heb er zoals je weet zef 4 gehad en bij mij konden ze ook niets vinden en vonden ze het heel raar omdat ik al 2 gezonde dochters had.

Nu ben ik inmiddels 14wk 3dg zwanger van ons 3e wondertje en gaat alles goed met onze kleine uk, wel heb ik nog steeds onverklaarbare bloedingen.

Ik hoop dat de uitslag van jullie onderzoek positief is en dat je net als ik zeer snel weer zwanger bent van je eigen kleine wondertje.

Een dikke zoen Daantje

Terug
Bovenaan