He meis!
Lekker fresh air!!!!! Met een geweldige hond! Heerlijk even saampies wandelen...heb 2 katten dus dat gaat niet!
Ja ik wou het ook bijna schrijven...het went! Het lijkt echt zo te zijn!
Jeetje wel geweldig om te weten dat er niks mis is!!!!! Maar ik heb idd ook zo'n gevoel. Het kan, maar het lijkt wel of het niet blijft zitten....
En nu? "gewoon"weer door? We kunnen eigenlijk niks anders he?
Ik zag laatst een programma op tv, weet niet meer wat, maar ook baby's verliezen, verdriet ed. De vrouw zei nog op het laatst: Wat je ook doet en hoeveel verdriet je ook hebt, HOU HOOP! En dat doen we dan maar. sindsdien heb ik het weer een beetje terug.
Ik hoop idd dat we samen snel een geweldig mooie zw schap krijgen!
Wil je alleen nog ff zeggen dat ik aan je denk!
kus van maan! xxx afgelopen dinsdag ei gevonden dus zit al op de wachtbank!
Lekker fresh air!!!!! Met een geweldige hond! Heerlijk even saampies wandelen...heb 2 katten dus dat gaat niet!
Ja ik wou het ook bijna schrijven...het went! Het lijkt echt zo te zijn!
Jeetje wel geweldig om te weten dat er niks mis is!!!!! Maar ik heb idd ook zo'n gevoel. Het kan, maar het lijkt wel of het niet blijft zitten....
En nu? "gewoon"weer door? We kunnen eigenlijk niks anders he?
Ik zag laatst een programma op tv, weet niet meer wat, maar ook baby's verliezen, verdriet ed. De vrouw zei nog op het laatst: Wat je ook doet en hoeveel verdriet je ook hebt, HOU HOOP! En dat doen we dan maar. sindsdien heb ik het weer een beetje terug.
Ik hoop idd dat we samen snel een geweldig mooie zw schap krijgen!
Wil je alleen nog ff zeggen dat ik aan je denk!
kus van maan! xxx afgelopen dinsdag ei gevonden dus zit al op de wachtbank!