O negatief, 27 week weer bloedprikken, wie nog meer?

<p>Algemeen bloedonderzoek begin zwangerschap kwamen we erachter dat ik O-negatief als bloedgroep heb. Heel fijn mag dus over 3 week (met 27 week) opnieuw bloedprikken, heb zo’n hekel aan bloedprikken.... ?</p><p>Man is A-Negatief dus als het goed is is de kans dat ons babytje positief is klein/niet aanwezig. Maar vind het toch ook wel weer spannend.. anders krijg ik nog een injectie en na de bevalling ook. ? (mocht er positief uitkomen is er wat goed mis gegaan, ICSI bevruchting en is er wat gerommeld haha maar daar ga ik niet van uit natuurlijk) </p><p>meer mensen hier die ook weer moeten prikken? </p><p> </p>

Hier vorige week opnieuw bloed geprikt! Mijn rhesus C was negatief maar mijn bloedgroep was wel goed. Volgende week krijg ik de uitslag bij de 30 weken controle.
bloedprikken is ook niet mijn ding en ik vraag altijd of ik kan liggen en of ze mij wil afleiden met kletsen. Als ik er aan terug denk krijg ik nog steeds de rillingen

Hoi hoi! 
Ik moet donderdag bloedprikken om te controleren of mijn lichaam antistoffen aanmaakt. Ik heb als bloedgroep 0 positief maar mijn resusfactor is c- negatief. 
Hopelijk maakt mijn lichaam geen antistoffen aan tegen de baby want bij resusfactor c bestaat er geen injectie die toegediend kan worden. 
Ik vind eigenlijk dat er best wel weinig informatie te vinden is hierover. Maar goed ik ga mij nog niet druk maken hierover. Ik denk dat de kans klein is en mocht er donderdag wel iets uitkomen dan ga mij dan wel druk maken. 
Maak jij je wel zorgen hierover?

Hoi hoi! 
Ik moet donderdag bloedprikken om te controleren of mijn lichaam antistoffen aanmaakt. Ik heb als bloedgroep 0 positief maar mijn resusfactor is c- negatief. 
Hopelijk maakt mijn lichaam geen antistoffen aan tegen de baby want bij resusfactor c bestaat er geen injectie die toegediend kan worden. 
Ik vind eigenlijk dat er best wel weinig informatie te vinden is hierover. Maar goed ik ga mij nog niet druk maken hierover. Ik denk dat de kans klein is en mocht er donderdag wel iets uitkomen dan ga mij dan wel druk maken. 

Hoi hoi! 

Pussydeluxe: Maak me er momenteel nog geen zorgen om, maar het is toch wel een dingetje haha. En idd hopen dat je lichaam geen antistoffen aanmaakt☺️ Jij hebt ook wel iets speciaals dus. 
Beautygirl: fijn dat je het prikken achter de rug hebt! Spannend dus, volgende week de uitslag ? 
ik lig ook altijd, maar blijf het een ramp vinden. Bang dat ik flauw val en dat de baby geen zuurstof meer krijgt o.i.d. Gaat gelukkig laatste tijd na ziekenhuistraject wel wat beter, maar leuk is het nooit. 

Hier ook bloed groep O en rhesus C negatief.  Afgelopen vrijdag bloed geprikt. Over 2 weken bij de verloskundige de uitslag. Ben dan 30 weken. Ga er vanuit dat het goed is!

Hai hai, bij mij gaan ze ook binnenkort bloedprikken en ik dacht de vorige keer al dat ze zei dat de bloedgroepen verschillen. Dat ik dan een prikje krijg tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Voor dit kindje kan het geen kwaad alleen voor eventueel een volgende zwangerschap, mocht ik me niet laten prikken. Maar dat ga ik dus wel laten doen dus komt allemaal goed. Wbt antistoffen? Dan is hier dat prikje voor? Geen idee eigenlijk en waarover zouden eventueel zorgen gemaakt moeten worden? Liefs Zoë 

Terug
Bovenaan