O negatief, 27 week weer bloedprikken, wie nog meer?

BOTW hier eerder flauw gevallen dus slechte ervaring. Ik blijf in spanning en hopelijk geen slecht bericht. Geen idee wat er dan gedaan gaat worden

Ik mag over 2 weken prikken. Heb zelf o-negatief en rhesus D. 
Bloed prikken vind ik persoonlijk nooit zo heel erg. Andere kant opkijken en dan is het zo gebeurd. Maar kan wel begrijpen dat mensen het niet prettig vinden  

Ik mag over 2 weken prikken. Heb zelf o-negatief en rhesus D. 
Bloed prikken vind ik persoonlijk nooit zo heel erg. Andere kant opkijken en dan is het zo gebeurd. Maar kan wel begrijpen dat mensen het niet prettig vinden  

Oh dat is wel eng ja als je flauwvalt beautygirl! Gelukkig heb je het nu achter de rug en hoef je hopelijk niet nog een x.
Gelukkig heb ik totaal geen probleem met prikken. Veel sterkte met de prik en ben benieuwd naar jullie uitslag! Laten we van het beste uitgaan!

Ik moet ook met 27 weken weer prikken. Ik weet niet meer wat ik hwb...iets met O, maar verder... er was iets met resus...  met 14 weken nog geen antistoffen. Ik houd ook niet zo van prikken, maar kan er goed tegen. Alleen de laatste keer zei de bloedprikdame serieus: hier komt ie dan... Nog nooit meegemaakt, meestal leiden ze je wel af met koetjes en kalfjes. 

Hier ook O - rhesus D negatief. Moet dus ook (weer) even bloed prikken richting de 30 weken. Heb rond 30 weken en na de bevalling van mijn tweede een injectie gehad zodat volgens mij mijn lichaam toen geen antistoffen aan heeft gemaakt  (mijn dochter was rhesus positief). Ben even kwijt hoe het ook alweer zat (alweer 9 jaar geleden). Volgens mij had die injectie na de bevalling vooral te maken met eventueel nog een derde zwangerschap, dat er dan niet al antistoffen in je bloed circuleren. Ze vroegen toen namelijk if het definitief laatste kindje was, als ik dat niet zeker wist was toen een injectie aan te raden. Zal nog eens opzoeken hoe dat ook alweer zit. 
Kan in ieder geval gelukkig wel tegen bloedprikken. Mij helpt een kletspraatje en even andere kant opkijken.. Succes aan degenen die er wat meer moeite mee hebben!

Jup, ik was rhesus negatief en mijn dochter positief.
Heb bij de vk toen een prikje gehad en na de bevalling ook weer.
Merk je echt totaal niks van dus maak je daar aub niet druk over :)

Terug
Bovenaan