Sommige “prikkers” zijn heel goed in afleiden, en sommigen zijn er gewoon niet zo goed in haha. Tijd terug had ik 1 die mij aan het afleiden was, en van alles vroeg, en toen de naald erin zat begon ze ineens over “waar komt de angst vandaan” blablabla... ik dacht: nu moet je mij juist afleiden?
Heb wel eens een hele goeie gehad, die wou me niet eerder prikken voordat ik rustig was, ze sprak me toe, moest een buikplooi vast pakken en daar naar toe ademen, werd inderdaad rustig en ging toen heel goed. En die kletste er gezellig op los, en begon niet over het prikken haha. Dat was echt een topper! Maarja momenteel kan ik geen buikplooi meer vast pakken, want buik is aardig strak?
maar vervelend die vermoeidheid!! Ik heb eindelijk weer energie dus verwacht dat mijn ijzer wel goed zit. Sliep tot 22 week elke avond op de bank, zat te gapen op verjaardagen etc. maar dat gaat nu heel goed gelukkig.
Had liever ook eerder geprikt, maarja maandag was het pasen.. en was niet eerder dan vandaag vrij, wel balen had graag morgen de uitslag gehad, toch wel weer spannend!
ze hebben bij mij trouwens niet geprikt op vit. d alleen de HB en rhesus.