Obstipatie...

Wat vervelend Lynn!

Lijnzaad van Zonnatura helpt ook heel erg goed! Kun je bij de Appie halen voor nog geen twee euro.
's Avonds door de yoghurt, niet bijten, beetje roosvicee erdoor heen en dan kun jij weer naar het toilet! Let maar op! En het is nog eens heel gezond!

Succes!

Hey meiden.

Bedankt voor jullie reacties en het meedenken.
Mijn man heeft gister een flesje Roosvice Laxo gehaald en pruimen en kiwi's. Moest gister ochtend opeens wel en het deed me toch een partij zeer, echt tot huilens aan toe maar goed.....Wat een 'bevalling' en wat een opluchting! Hahaha!! Heb wel pijn in m'n kont nu....hahaha!!

Heb wel een glaasje Roosvice genomen en nu wel wat krampen in m'n buik.....maar goed, hoop dat het nu weer wat beter zal gaan.

Hoi Lynn, ken je me nog van het zwanger worden forum ;)

Bij mijn dochtertje heb ik verschrikkelijke last van verstopping gehad (heeft iets te maken met je darmen of ontsluitingsspier die ineens lui wordt als ik me goed herinner). In elk geval kreeg ik van de gyn toen magnesiumtabletten en alles was meteen voorbij. Heb die tot na de bevalling geslikt.

Groetjes en veel succes!

Heeeee Ilse,

Natuurlijk weet ik wie je bent! :) Ik ga jullie echt niet vergeten, spiek nog (bijna) elke dag bij jullie! Hoe gaat het met je?

Ow, bedankt voor de tip, ik zal het volgende week dinsdag eens vragen aan de gyn. Ik moet zeggen dat het nu wel weer gaat maar pffff.....zo wil ik me niet meer voelen hoor, niet fijn en zeeeeeer pijnlijk.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan