Obstipatie...

Nee dit wil niemand voelen. Weet precies hoe het voelt, en is echt superkut gewoon!

Lijkt wel een bevalling maar dan uit het verkeerde gaatje, en dan pijnlijker nog!!!!

Ohh wat ellendig hè!! Heb het paar weken geleden ook gehad. Dacht dat ik een looie pijp uit moest poepen (wat dus niet ging) :-( Uiteindelijk met veel pijn en moeite is het gelukt. Heb nu ook roosvicee laxo in de koelkast en zodra ik een dag niet geweest ben meteen een groot glas sochtends. Gaat tot nu toe prima.
Een vriendin van mij heeft het ook, alleen zit die echt verstopt. Zij heeft bij de gyn/vk aangegeven en kreeg recept. Bij apotheek te halen, zakjes die je moet oplossen en nu gaat het weer goed.
Dus ik zou zeggen geef het aan bij je gyn/vk dan kan die wat voorschrijven!! Sterkte ermee

Hi Lynn,

Soms lees ik even mee met de december club, dus vandaar dat je me hier even ziet reageren.

Ik heb er ook enorm veel last van, maar heb iets gevonden waardoor ik na bijna 5 dagen eindelijk weer kon. Ik heb bij de natuurdrogist pruimensap gekocht, iedere dag 1 glas en het lukt weer prima en zonder die super pijnlijke kramp! Het smaakt nog lekker ook! Wie weet helpt het ook bij jou!

Terug
Bovenaan