Ochtendmisselijkheid!!!!!!

Hoi meiden,

Ik heb zooooo vreselijke last van de ochtendmisselijkheid. Ik heb al wat verschillende tips geprobeerd, maar helpen doen ze niet.
Nog meer meiden die zooo vreselijke misselijk zijn???
Of hebben jullie misschien nog tips???

Liefs marielle

Hoi Hoi,

Ik ben ook zo vreselijk misselijk 'sochtends maar ook 'smiddags ik wordt er gek van.
Kan zo niet eens naar me werk zo beroerd ben ik.
Ik eet smorgens met moeite een cracker en een glas melk.
Ik heb wel pilletjes ervoor gekregen van OKugest die kunnen geen kwaad maar ik vind niet dat het echt helpt....
Hopen dat het snel overgaat want ik eet ook haast niks en val zo alleen maar af.....

Liefs Zonnetje

Hey meiden,

Ik had er ook al een goeie week last van!! Heb toen de huisarts gebeld en heb er tabletjes voor gehad, bij mij werken ze super....dus misschien een tip.
Succes allemaal,
Groetjes

Ik ben de hele dag door misselijk en moet vandaag bijvoorbeeld weer heel erg overgeven. Ik ga morgen de huisarts bellen, om te vragen voor die pilletjes, mijn buurvrouw had het er ook al over.

Ik krijg mijn werk ook niet gedaan, en ga dadelijk min-uren maken. Da's natuurlijk niet de bedoeling.
Wordt nu ook een drukke periode met allemaal collega's die op vakantie gaan.

Groeten

Hoi meiden,

Ik ben ook bijna de hele dag misselijk en 's avonds is het vaak over. Was langs de etos geweest, hadden ze niks wat ze me mochten geven daarvoor. Langs de apotheek geweest hadden ze alleen wat op dokters recept. Dokter gebeld, me eigen was natuurlijk weer met vakantie. Dus eindelijk de vervangende dokter aan de telefoon gekregen. Had ik me toch een chagarijnnige muts aan de telefoon!!! Uitgelegd dat ik zo vreselijk misselijk ben. En of ik daar wat voor kon krijgen. Zegt die muts ja het is beter om helemaal nik in te nemen. ja dat snap ik zeg ik tegen haar, maar ik heb er nog 1tje van 18 maanden rond lopen en ik ben 's morgens niet aanspreekbaar en ik moet wel gewoon werken. Of ik dat van de 1e niet had gehad, ik: nee helemaal niet. Nu belt ze me weer terug.
Grrrrrrr!!!!! Nu weet ik dus nog niks.
Ohhhh soms....................
Heb alle tips al geprobeerd, nou en als ik zo al die weken nog moet, dan red ik dat ook niet.

Liefs marielle

Hey Marielle,

Ik heb er gelukkig helemaal geen last van.
Moet onnoemelijk vaak naar de wc en heb het gevoel dat m;n hele buik opblaast.
Maar verder absoluut geen klachten!
Al lang last van??

Succes in ieder geval!

Hoi meiden,

Nou uiteindelijk heeft die muts terug gebeld.
Ze had met de dokter oberlegd en ik heb toch tabletjes kunnen krijgen. Ze zou het door faxen naar de apotheek. Als het do of vr nog niet er was, moest ik weer bellen.
Nu nog hopen dat de apotheek ze dus zo snel mogelijk heeft en dat ze gaan werken.

@ marinally: Nou ongeveer 2 weken nu bijna, en begin het nu toch echt niet grappig meer te vinden.
Wat fijn dat je nergens last van heb.

Liefs marielle

Hey hey,

Vervelend is het he!
Maar je krijgt in ieder geval nu pilletjes ervoor dat is wel fijn.
Ik heb ook pilletjes gekregen van Okugest maar het helpt niks mijn vriend is vanmiddag naar Etos geweest en die hebben speciale druppeltjes tegen misselijkheid als je zwanger bent dus ben benieuwd.
Want ik wordt het ook wel zat ik heb ook een kleine van 16 maanden rondlopen en ik voel me zo beroerd dat ik bijna alleen maar de hele dag op de bank kan zitten...en inderdaad 'savonds is het over en dan gaat de kleine naar bed...lekker makkelijk hahaha!
Ik heb me ook ziek gemeld van me werk want ik kan zo echt niet werken ben slapjes en kan amper op mijn benen staan en bij mij is dit nu zo'n beetje een week.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan