Ochtendmisselijkheid!!!!!!

Pfff meiden dat is niet prettig dat jullie zo misselijk zijn

Ik heb er gelukkig geen last van, nog niet, wel heb ik snel een vol gevoel dus eet overdag alleen 2 boterhammen tussen de middag en 's avonds een hele kleine prak, want zodra ik meer eet is mijn maag gewoon van streek

Wel heb ik gigantisch last van dat ik zo vaak naar de wc moet en dan vooral als ik op bed lig, gisteravond ben ik er wel 10 keer uitgeweest en om een uur sliep ik nog niet pfff

Oh gelukkig dat je nu pilletjes krijgt.Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook zo misselijk geweest,alleen hoorde ik toen pas daarna dat er pilletjes voor waren,lekker handig..

Nu is het nog wel te doen,met de misselijkheid.Voel me een beetje alsof ik ziek ben.De hele dag door misselijk en af en toe voel je het zo lekker tegen je huig kloppen en dan maar snel de frisse lucht in en even goed ademhalen,maar ik heb het tot nu toe allemaal nog binnen kunnen houden.
Maarja...ik ben nog maar 6 weken he...het ergste kan nu nog komen...

Ik hoop dat jouw pilletjes snel gaan werken.Want het is natuurlijk helemaal niet leuk als je zo misselijk bent,maar het is ook nog eens niet goed voor jou en je kindje als je niks binnen kan houden.
Dus hopelijk kan je nu weer lekker genieten ;-)
Veel sterkte meis!

Wat vervelend, dat er zoveel zo'n last hebben van die ochtendmisselijkheid. Ik ben zelf zo blij dat ik er geen last van heb.. Daar was ik zo bang voor!

Mijn krampen heb ik wel regelmatig, maar ik heb af en toe het idee dat het wat minder aan het worden is.. Maar dat kan ook zijn omdat ik een redelijke dag had gisteren.

Wel heb ik erg veel last van vermoeidheid.

Wat ik trouwens eens van een vriendin begreep die wel de ochtendmisselijkheid had, was dat een pepermunt goed helpt tegen de misselijkheid. En iets van een cracker of beschuit eten voor je uit je bed komt.
Ik hoop voor jullie dat je er allemaal snel vanaf bent en lekker kunt gaan genieten!

ik ben do 7 weken en heb ook nog geen last van misselijkheid maar kan idd nog komen, wel heb ik een beetje last van een vreemd gevoel in mijn maag als ik bijvoorbeeld nog een vies bord van de vorige avond op het aanrecht zie dan ruik ik dus eten en dan gaat mijn maag raar doen, maar niet dat ik ervan moet overgeven ofzo gelukkig

Hopelijk krijg ik er geen last van, want het lijkt me geen pretje als ik het zo lees

dag allemaal,

bij mij begint de misselijkheid nu op te komen, voor het opstaan een broodje eten en de hele dag door zuurtjes zuigen helpt bij mij, tot nu toe redelijk. In vorige zwangerschap werd het ook pas heftig met 8 weken en ben nu 6 weken... afwachten dus. Ik heb van een vriendin gehoord dat acupunctuur ook heel goed kan helpen, Nu heb ik daar helemaal geen ervaring mee maar je zou eens zo iemand kunnen bellen,....als het bij mij echt nog heel vervelend wordt probeer ik ook alles wat ik maar kan denk ik,... succes meiden!!!! en sterkte.

Terug
Bovenaan