Ochtendmisselijkheid!!!!!!

heeej meiden,

Ik heb ook behoorlijk last van ochtendmisselijkheid...(niet alleen 's ochtends, maar dan is het wel het ergste),
In bed gelijk wat eten en dan loop ik uurtje flink te kokhalzen en als ik pech heb meer...
Ben nu 8w3d. het begon bij mij echt erg te worden rond de 7 weken...als het echt zo erg blijft dan ga ik wel ff naar de huisarts...

Hello ladies,

Ik ben al een week of 3 misselijk en raar in mijn maag.
Momenteel ben ik 8w zwanger.
Gelukkig heb ik geen last van overgeven, t is gewoon meer een rot gevoel de hele dag.

Bij mij helpen zuurtjes en een zout dropje (met mate vanwege de bloeddruk natuurlijk).

Sterkte allemaal, ik hoop dat we er snel vanaf zijn ;)

Ben ook de hele dag misselijk. Eten helpt wel, maar staat me erg tegen.. Ik mis het echt om te genieten van het eten. Ook koffie kan ik absoluut niet verdragen, terwijl ik daar altijd zo van genieten kon! Gelukkig heb ik nu vakantie (7 wk, leve het onderwijs!), anders zouden mijn collega's en ook de leerlingen zeker opmerken dat ik ineens geen koffie meer drink..
Weer ff lekker geklaagd.. Wat mij helpt is idd wat eten voor het opstaan en gedurende de dag op tijd eten en de dingen die me tegenstaan gewoon vermijden.

Sterkte dr allemaal mee. We maken het niet voor niks allemaal door!

x Taraneh

hoi hoi...

nou by my begint het ook aardig op te komen misselijk en nog eens misselijk smorgens smiddags en savonds en zo ontzettend moe en pyn in mn benen en haast geen eetlust pffffff hoop dat het maar snel over gaat..

trouwens by mn eerste zwangerschap had ik helemaal nergens last van......

groetjes

Terug
Bovenaan