oef zucht

Hé Marloes,
Dat is bizar... Ik heb net een uur geleden alle moed bijeen geraapt en toch maar eens de huisarts gebeld om een afspraak te maken omdat ik al bijna 8 maanden moe, lusteloos, prikkelbaar, huilerig en somber ben. En nu open ik het forum en zie jou berichtje staan!
Jeetje, wat herkenbaar allemaal. Ik moet zeggen dat ik dacht dat ik gewoon even moest wennen aan het nieuwe van het moeder zijn (het is mijn eerste kindje) maar ik vind het nu wel heel erg lang duren. M'n zelfvertrouwen is inmiddels naar het nulpunt gezakt en ik loop alleen maar op mezelf af te geven dat ik zo'n beroerde moeder ben...

Hoe dan ook, ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt en wie weet volg ik dan ook weer gauw met wat opgewektere berichtjes!
Liefs,
Laura

Marloes heel veel sterkte en probeer echt aan jezelf te denken en tijd voor jezelf te nemen ook al is dat soms zo moeilijk en zwaar met 3 kids om je heen.

veelsterkte

chimene

Lieve Marloes,

Heeel veeel sterkte meisje....
Wat bizar en ook dat je ernu pas achter komt. Nou hoop dat je je snel beter voelt wijffie..

Dikke knuf van mij en Rik

Saskia

Lieve Marloes,

Wat super rot zeg, het is nogal wat. Ik hoop van harte voor je dat de medicijnen snel aanslaan en ik begrijp volkomen dat je niet zomaar het besluit tot gebruik hiervan neemt (zeker niet met borstvoeding) maar zo kan het ook niet langer?!
Pak  zoveel mogelijk als het kan je rust en doe zoveel mogelijk dingen waar je je goed bij voelt en energie uithaalt.
Lieve schat heel veel sterkte en als je een keer in een dippie zit gewoon lekker het forum op en even spuien!!!

Liefs,
Achnita

hoi marloes
ik weet niet waar je door heen gaat,ik ken het niet,maar ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de medicijnen snel zn werk doen.
rustig aan.

groetjes petra en anouk

Hoi Marloes,

Gelukkig heb ik het zelf nooit meegmaakt, maar toch wil ik jou heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Probeer te genieten van de kleine dingen om je heen en je man en 3 kinderen.

En natuurlijk kun je altijd bij ons terecht als je je niet lekker voelt en je verhaal kwijt wilt/moet.

Liefs Saskia

Hey Marloes,

ten 1e wil ik zeggen dat ik het toppie  vind dat je naar de HA bent gegaan, en dat je het woord "postnatale depressie" min of meer accepteert.
Schijnbaar is het erg moeilijk voor mama's om in te zien dat je een PND hebt.
Juist omdat ze dr eigen ervoor schamen.
Maar dat hoeft helemaal niet... het komt zovaak voor!!

Meid: doe het de aankomende tijd lekker rustig aan. Niet jakken en jagen als je bepaalde dingen persé wilt doen. Er komen nog meer dagen "moet" je maar proberen te denken.
En ja... dat die medicijnen pas na 2wk werken is minder... Maar het komt allemaal goed hoor meid!!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moelijke periode voor jou (jullie).
En het is al eerder gezegd, maar ik doe het nog een xtje: Je kunt hier altijd terecht... Schrijf alles maar lekker van je af, als je het ff niet zitten.

Heel veel sterkte!!

Dikke  Debby, en Dylano!!

He meid

Wat ontzettend k@#@# voor je zeg.
Ik wil je heel veel sterkte en beterschap wensen, ik hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen!!!!
En neem je tijd en blijf vooral genieten van je mooie kindjes, want die geven je de kracht.
Ik denk aan je.....................

Een hele dikke knuffel.

liefs Naomi

Terug
Bovenaan