oef zucht

Marloes,

Heel veel sterkte en we denken hier allemaal aan je !!

En ik vind dat je het allemaal hartstikke goed doet hoor!! En dat met zoveel kindjes om je heen. Petje af voor jou!!

Ik ken je verder niet maar toch een dikke zoen voor jou

Liefs Ilone

Ik herken het wel deels, alleen had de huisarts geen medicijnen voor mij wat bij bv paste. (dus daar bof je mee).
T gaat nu redelijk met me, werk nog steeds halve dagen maar dat watten gevoel in mijn hoofd is weg.

Succes en sterkte.!

Sjee Marloes, da's pittig voor je!
Goed van je dat je de stap hebt gezet om naar de huisarts te gaan. Hopelijk slaan de medicijnen aan en gaan de bijwerkingen gauw over.
Ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat je bij je man steun kunt vinden, en kunt blijven genieten van je kinderen.

Zoals hiervoor al is gezegd kun je op het forum altijd spuien, maar weet ook dat er genoten wordt van je leuke  verhalen (en foto's) over Stijn (door mij althans wel )

Mandarijn
(van 't najaarsforum)

Dames bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik begin langzaam aan het idee te wennen. Had eerst zo iets van dat overkomt toch anderen maar mij toch niet, maar helaas is het wel zo. Voel me nog niet zo goed door de medicatie maar dat komt wel weer.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes

Wat stoer dat je er mee naar de huisarts bent gegaan.

Ik slik al heel lang medicatie, helaas. Maar som kan het niet anders.

Ook paroxetine heb ik gehad. Mocht je het fijn vinden om er wat meer over te weten laat het me dan weten. En volhouden want je gaat je heel snel beter voelen, echt waar!!!!

sterkte groetjes Jiska

Terug
Bovenaan