Oei, ik groei... weer een sprong

Hier is ook een sprongetje gemaakt! Vorige weekend had ze een regeldagje, ipv 6 voedingen opeens 10. Dat was wel even vermoeiend, maar nu zit ze weer op 6 dus dat is wel lekker. Had wel een beetje erge stuwing in het begin van de week, maar dat heb ik maar even weg gekolft, meteen een voorraadje in de vriezer gemaakt...!
Afgelopen weekend was het veel huilen zonder reden. Dat lijkt nu weer over gelukkig.

Ze kan nu als ze op haar buik ligt goed haar hoofd omhoog houden en probeert op haar rug te draaien. Het is haar nu 2 keer gelukt, maar meer geluk dan wijsheid volgens mij. Verder heeft ze haar handjes ontdekt en probeert ze naar speeltjes te slaan. Dat lukt redelijk. Ze raakt alleen aardig gefrustreerd (wordt echt boos ;-)!) als het niet lukt. Verder pakt ze af een toe een vinger vast als je die voor haar houdt. Echt leuk is deze fase hoor! Oja en ze kletst me af en toe de oren van het hoofd. Haha een echte dame...
 
Mijn zoontje is zondag 8 weken. 
Hij heeft dinsdag zijn eerste spuiten gehad.
Hij zat netjes op 5x 150 ml flessen. 
Maar ik red de 4 uur binna niet meer. .hij slaapt snacht super goed alleen overdag niet even drie kwartier in bed en dan helemaal.overstuur.
Hij maait met zijn armen en benen. En Is die huilt gilt die alsof die super veel.pijn geeft. 
Wanneer hij wakker is huilt hij ook al vrij snel.
Help..... is dit het prikje?? En sprongetje ??
 
 
Terug
Bovenaan