oh nee...het gaat fout..

Mijn grote angst wordt waarschijnlijk werkelijkheid.
IK heb buikpijn en net donkere rode afscheiding..het voelt niet o.k..ben pas 5 weken dus het zal ook wel geen innesteling zijn..ik weet rationeel dat die kans nu eenmaal bestaat en ik weet dat ik niet te vroeg moest juichen..ik weet rationeel dat het beter is en niet voor niets fout gaat..dat moeder natuur echt wel weet wat ze doet..maar het voelt zo anders..zo oneerlijk, machteloos, verdietig en boos. Het voelt alsof ik een kadootje mocht uitpakken en het kado meteen weer moet teruggeven..het was ook te mooi om waar te zijn..niet voor mij weggelegd..meteen in de eerste ronde zwanger..
Ik wacht het af..morgen of vanavond zal ik wel meer weten.

Issabel
 
Lieve issabel,

Blijf kalm hoor, als het zo is vind ik het erg verschrikkelijk voor je meid!!! Zoals je zegt wat is de wereld soms verschrikkelijk oneerlijk. Die klachte zijn   ook niet zo best als ik het zo lees, wil je niet nog meer de grond in boren hoor je voelt je waarschijnlijk al shit genoeg. Maar wees goed voor je zelf hoor blijf allert en als je denkt dat er iets echt niet goed gaat bel gewoon naar de huisarts die geeft je wel raad.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het toch nog goed afloopt



Dikke knuffels en een hand op je schouder

van Leonie
 
Hoi,

Wat zijn jullie lief..de tranen springen in mijn ogen..heb mijn man en kinderen afgezet bij mijn schoonzus..wilde even alleen zijn..(mijn schoonzus is ook nog eens even ver zwanger als dat ik ben/was)
Ik ben een test gaan halen..die is in ieder geval nog positief maar ik weet dat dat niets zegt. Het duurt natuurlijk even voordat dat hormoon weg is..maar ach je wilt iets..ik voel me machteloos kan niets doen dan wachten tot het doorzet.
Ik heb toch wel voor mijn gevoel teveel bloedverlies, ik heb al eerder voor mijn eerste kindje een miskraam gehad en alles komt overeen..weinig hoop dus. Als het morgen niet heeft doorgezet bel ik de huisarts om een echo te vragen..als het wel doorzet dan g ik gewoon heeeel hard huilen en sterk weer door..het geluk zal naar mij toekomen uiteindelijk dat weet ik zeker..

liefs issabel

p,s hester..neem jij de lijst over van de jan. moeders ?
 
hoi,

het vloeien is gestopt maar ik blijf een zwaar ongesteldheidsgevoel houden..heb de hoop wel al opgegeven. Toch ben ik postiever dan ik had verwacht..natuurlijk wel verdrietig en teleurgesteld maar ook dankbaar dat ik al 2 mooie kindertjes heb en dankbaar eigenlijk voor alles wat ik heb..ik blijf gewoon geloven dat een derde kindje zeker nog op mijn pad gaat komen..en laat ik zal vertrouwen hebben daarin!!

ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat..nu lekker op de bank met een grote mok thee en een lekkere zak chips..dat heb ik wel verdiend.

issabel

 
lieve Issabel,

fijn dat het vloeien gestopt is hoor, ik hoop dat dat zo blijft.

En ja, ik neem de lijst alleen maar over als het echt mis is hoor, jij hebt er meer echt op om ermee doortegaan.

Ik zal voor je bidden meis, en ik hoop op goede berichten van je.

veel liefs Hester

 
Meid wat rot!

Hopelijk stopt het vloeien nu gewoon en blijft de zwangerschap in tact. Het kan ook gewoon oud bloed zijn wat nog los komt, maar die onzekerheid is vreselijk. Je kan niet anders doen dan afwachten.  Ik leef met je mee hoor! Ik zit zelf ook nog in  de eerste weken, en elke dag is gewoon spannend. Ik zal blij zijn als ik meer zekerheid heb. zwanger worden is één, maar dan zwanger blijven!!! Brrr, wat doen we onszelf aan. En ik snap je volkomen hoor, tuurlijk ben je hartstikke blij al een paar kindjes te hebben, maar ook deze is gewenst! en het maakt niet uit dan hoeveel je er al hebt. Het kiezen voor nog een zwangerschap zegt al genoeg.  
Heel veel sterkte de komende dagen. Laat snel even weten hoe het nu met je is, ja?

Anita
 
Terug
Bovenaan