oh nee...het gaat fout..


Lieve Issabel

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je toch heel veel sterkte wensen.
ik vind het zo ontzettend rot en zo oneerlijk...

succes

Liefs Sarah
 
Lieve Isabel.

Ik hoop dat je dit berichtje nog leest... veel sterkte, en zorg dat je het goed kunt afsluiten. Ik weet helaas hoe je je voelt. In maart heb ik met 8 weken een miskraam op het werk gekregen.Het enigste wat ik had was  wat bloedverlies,geen krampen helemaal niks. Wel heb ik het  op kunnen vangen zodat de verloskundige kon kijken of het kompleet was. Naar mijn idee was het een rupsje dat nooit een vlinder is mogen worden. Ik heb het begraven bij ons in de tuin, want voor mij was het toch ons kindje... Houdt vol, je weet dat je het kunt...
 
Dikke Kus,
Daniëlle
 
lieve meide,,

nogmaals bedankt..wat een begrip en steun..daar zou mijn omgeveing nog wat van kunnen leren..vandaag ben ik ik in stilte gewoon erg verdrietig..

issabel
 
hoi Issabel,

Ik begrjip uit je berichtje dat je omgeving er anders mee om gaat?

Dat vind ik zo erg he, ik ken dat helemaal.

Dat doet zo'n pijn. Maar hier kan je je verhaal wel kwijt hoor, ik luister wel naar je.

Dus als je behoeft hebt om te praten, kom maar op hoor.

Veel sterkte en liefs Hester  

 
Lieve Issabel.

Wat vervelend dat je omgeving er anders op reageert... Bij mij is hetzelfde gebeurt, gedeeltelijk dan wel... Mijn zus was er wel, maar zij heeft hetzelfde meegemaakt. Je bent echt niet alleen meid... En als je je verhaal ff kwijt wilt, hier zijn altijd oren die luisteren en brede schouders...

Liefs Daniëlle
 
Terug
Bovenaan