oh nee...het gaat fout..

Hallo meiden,

Toch goed geslapen maar vannochtend met buikpijn en opnieuw bloedverlies wakker geworden. Eigenlijk hoop ik nu dat het maar goed doorzet want dit is ook frustrerend. Ben wel chagerijnig en verdrietig ervan maar ik houd goede moed..de volgende keer heb ik vast meer geluk..ik hou jullie op de hoogte en zodra het is doorgezet neem ik afscheid van jullie want het zijn voor jullie ook onzekere tijden en dit maakt het er niet makkelijker op.

Issabel
 
lieve Issabel,

Ik zal inderdaad de lijst wel van je overnemen hoor, maar dan moet je me nog wel even uitleggen hoe ik dat moet doen.

Meis, ik heb zo met je te doen,ook omdat ik weet wat je doormaakt.

Ik leef met je mee hoor.

Heel veel sterkte en liefs Hester  

 
hallo meide,

bedankt voor jullie steun...ik ben toch maar even naar de huisarts gegaan en die heeft mij doorverwezen.Ik heb een echo gehad en eigenlijk was alles nog een beetje onduidelijk. Ze zeiden dat er vier opties zijn waarvan de eerste het meest waarschijnlijk;
1) buitenbaarmoedelijke zwangerschap die vanzelf oplost en ik dus binnen een paar dagen ongesteld wordt
2) buitenbaarmoederlijke zwangerschap die doorgroeit, in dit geval moet ik meteen naar het ziekenhuis als ik veel pijn krijg
3) zwangerschap in heel vroeg stadium, ze zagen namelijk iets wat evt. zou kunnen lijken op een vruchtzakje (ik ben natuurlijk pas 5 weken)
4) "gewone" miskraam en dan zou ik ook binnen een paar dagen ongesteld worden.
het bloedverlies zet niet echt door maar suddert een beetje door..dan weer wel dan weer niet..pijn in mijn buik blijft aanwezig en ik ben wel erg moe..heb moeite met de kids nu..

maandag moet ik terugkomen en dan kijken ze weer..

liefs Issabel

 
lieve mensen,

hierbij mijn laatste berichtje..vannochtend heeft het doorgezet..ik heb veel pijn maar wel vertrouwen in de toekomst. Lieve zwangere..geniet van jullie groeiend wonder en heel veel liefs

issabel
 
Hoi Issabel aan de ene kant goed     dat het doorgezet heeft of niet? Dan weetje in ieder geval   waar je aan   toe bent.Over genieten: ik vind het zo wel moeilijk worden omdat je   hier zovaak leest dat het misgaat. Maar we doen onsbest   en   jij heeeeel veeeel succes!!!!  Suzanne
 
Terug
Bovenaan