OK NU IS HET GENOEG

Jullie hebben je zin gekregen. ik typ te veel berichtjes die nergens op slaan, wel vanaf nu is dat gedaan. Ik dacht dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kon, wel BEDANKT HOOR!!!!!!
Voor diegenen die toch vriendelijk genoeg waren om mijn berichtjes te accepteren bedankt voor alles en tot ziens.
DIT DOET ECHT PIJN!!!!

Kom op Bea!

Laat je niet kennen! Trek het je niet aan er zijn bepaalde meiden die niet goed met hun hormonen om kunnen gaan! Zie het zo en laat je alsjeblieft niet kwetsen. We zijn hier om elkaar te helpen en om elkaar te steunen en dat heb jij altijd gedaan.

Dus kom lekker terug en wees gewoon weer jezelf. Wat maakt het uit wat anderen van je denken, het is jou leven en jou zwanger worden. Er zijn genoeg dames hier die je wel steunen en het wel leuk vinden om wat van je te horen.

Ik hoop dat ik je gauw weer terug zie!

Liefs Bibi

Hé meis, laat je niet kisten hoor! Iedereen bepaalt voor zichzelf hoe vaak je op het forum komt en hoeveel berichtjes je achterlaat. Laat die anoniem toch stikken. Als ze niet eens haar naam durft te vermelden, zal ze wel niet veel voorstellen!

He Bea,

We hebben het een hele tijd geleden al gehad over bepaalde anomiemen die de boel willen verzieken hier...heel vervelend maar probeer er astjeblieft over heen te lezen. Die figuren weten nu eenmaal niet beter. Iedereen op dit forum mag zichzelf zijn toch! En zo'n forum is er toch voor vragen en delen van gevoelens. Blijf er dus gewoon bij meid! Trek het je niet teveel aan, enzoals Bibi al zei: er zijn een heleboel meiden (het merendeel) die wel met je meeleven.

Liefs Marianne

Liev, lieve Bea,

Alsjebliefd doe dat niet. Sta er nou boven, laat die trutten hun zin niet krijgen. Als ze jou echt zo iritant vinden waarom lezen ze jouw berichtjes dan nog. Ik wil echt nog op de hoogte blijven hoe het met je gaat!!!!!!

Dikke knuffel, Ank

Laat die d**s lekker gaan...
begrijp wel dat je er soms niet goed tegen kan en moet reageren;heb ik ook.
ze is het niet waard om van het forum te gaan,dan heeft ze je ook nog waar ze je hebben wil en dat laten we toch niet gebeuren he?
kom op meid! hier staan we boven!
reageer en plaats jij maar lekker zoveel berichtjes al jij wil!
enne.ik hoop snel weer HEEL VEEL berichtjes van je te lezen,hoor!

gr. en liefs,
petra

Hey Bea,

Laat je eigen niet zo op je kop zitten door die Anoniemen en trek het het je eigen niet zo aan. Dat jij nu vaker iets schrijft of reageerd als hun nou en!!! So What!!! Daar is het Forum toch voor. En vergeet niet dat hun er net zo vaak zitten als jij alleen niet zo vaak reageren of schrijven want ze weten precies te vertellen wat jij doet. Kom op meid, sta er boven en gewoon lekker hier op het forum blijven als het ze niet aan staat dan flikkeren ze zelf maar een eind op.

Veel liefs Henriette

Terug
Bovenaan