OK NU IS HET GENOEG

He Bea,

Trek je toch niets aan van die puber!! Negeer die berichtjes en focus je op de serieuze berichtjes. Het zou zonde zijn dat je je door zo'n debiel laat wegjagen!

Groetjes Ina

Hé Bea, het is logisch hoor dat je veel op het forum zit. Ik weet dat ik in de eerste maanden ook nog heel onzeker was en alles over zwanger worden wilden weten. Zo'n forum is daar enorm handig voor. Ik had toen nog geen computer en las dus veel boeken. Maar ik weet zeker dat als ik een computer had gehad dat ik dan ook heel veel op dit forum had gezeten. Trek het je niet aan. Sommige mensen kunnen er gewoon helemaal niet tegen dat het bij hun allemaal wat langer duurt en zij zijn gewoon bang om gekwetst te worden doordat jij bijvoorbeeld wel snel zwanger raakt. Maar dit forum is er voor iedereen die zwanger probeert te raken, hoe oud, hoe jong en hoe lang of kort je ook bezig bent. Blijf du gewoon komen, want je kan er heeeel veeel van opsteken en wij ook weer van jou!

Sterkte!! gr. Sam

HAllo, kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag: Als je van de pil af gaat, wat komt dan eerst, de eisprong of ongesteldheid. Ik vraag me namelijk af of ik zonder dat ik ongi ben geweest nu toch zwanger kan zijn.
Ik hoop dat iemand hier meer duidelijkheid over kan geven, want ik loop al heel lang met deze vraag rond.

Dank jullie wel...

sorry sorry, ik was deze berichtjes aan het lezen en was vergeten dat ik niet in het hoofdvak van het forum zat, verkeerd geplaatst dus..het spijt me...

Groetejs anoniem van het vorige berichtje

Lieve Bea !

Die anoniem is gewoon een puber,kind of man die de boel loopt op te jutten !
Laat je hierdoor niet van de wijs brengen, geloof me het is zeker geen vrouw !! Maar gewoon een simpele ziel die het leuk vind om andere te pesten..
niet op reageren en gewoon doorgaan met wat je deed ! trek het je niet aan !! liefs Maxime

Lieve Bea!
Ik sluit me aan bij de meiden hoor, laat je niet kisten! Ik vind het juist zo gezellig dat je vaak berichtjes achterlaat. Zo leer ik je goed kennen, en ik hérken ook veel van mezelf in je berichtjes,dus ga alsjeblieft door met typen hoor!!!
liefs Helen

Terug
Bovenaan