OK NU IS HET GENOEG

Net als Barbarella zit ik ook nog niet zolang opdit forum. Maar wat is dit voor een kinderachtig gedoe. Zitten we hier niet allemaal op voor een beetje steun en antwoorden op onze vragen..
Vind het erg laf als iemand iets te zeuren heeft over een ander maar dan niet eens een naam durft te zetten...
Jammer hoor...

Het is gewoon een smerige intrigant die niks te doen heeft en zijn/haar frustraties hier maar komt uiten omdat ie in het echte leven dat niet kan of zo. Het kan vanalles zijn: iemand die Bea niet mag van het forum, een man die jaloers is op vrouwen, een vrouw die jaloers is omdat ze geen kinderen kan krijgen enz.
Bea trek het je niet persoonlijk aan, het is gewoon een gestoord geval.

Misschien is die anoniem wel een vent! Daar wel eens aan gedacht? Ruis is er altijd, maar het valt toch nog best mee op dit forum. Ik tref er veel lieve en serieuze meiden. laten we ons niet laten kisten door die botterikken!!!

Je moet je daar echt niet door weg laten jagen hoor!!!!! Die Anoniem zal nu met volle teugen genieten dat hij dit voor elkaar krijgt door zijn botte, lompe antwoorden. Je moet er echt overheen lezen en niet op reageren!
Dat is hij/zij echt niet waard.
En jij moet gewoon hier lekker blijven typen en vragen stellen. Ik vind het juist super tof dat er een aantal zijn waar je gwoon heel vaak antwoord van krijgt. Ik zou willen dat ik ook al die antwoorden op de vragen wist! Het is gewoon zo leuk als je reactie krijgt op wat je typt! Ik doe ook mijn best ervoor maar helaas weet ik nog net iets te weinig ervan af maar ik blijf ook lezen en reageren!
Dus laat je niet wegpesten!!!!!!!

Greets Tika

hoi Bea, je laat je toch niet wegjaagen door zo.n zielig figuur. Als ze zo bijdehand willen zijn laat ze dan. Ze zijn niet eens man genoeg om hun naam te vermelden als ze zoiets schrijven.Ik ben hier ook nog niet zo lang op het forum maar lees wel vaak even alles, reuze leuk, behalve van dat zielige figuur die waarschijnlijk ook geen vrienden heeft en deze aandacht nodig heeft.

hoi Bea niks van die trut aan trekken ik was vorig week ook harstikke boos maar dat is de moeite niet waard om over zn trut je eigen druk te maken,ik zou als ik jouw was gewoon die berichtjes van anoniem niet meer lezen dat is gewoon een vrouw zonder verstand.
natuurlijk mag je hier dingen vragen daar is dit forum toch voor,en als zij er niet tegen kan moet ze zelf maar oprotten.dus gewoon hier blijven.
gr mutske

Terug
Bovenaan