ok..... wtf.... wat nu...... help

me vriendin is 3 maanden zwanger ze is 17 bina 18 doet er verder niet toe en toen ze vannacht wakker werdt van de buikpijn was ze boos en sloeg ze op haar buik/onderbuik en toen kwam en bloed uit.......

mijn vriendin;
ik ben 3 maanden niet meer ongesteld geworden en had test gedaan...en was positief dat ik zwanger ben
en ineens word ik wakker mee vette buikpijn ik slaaaaaaaaa vet hard op me buik zo pijn deed het,, en dan ineens vette bloed eruit enzo,,;

wat nu is ze nog zwanger of?khoop van wel

nou meisje dan zal ik als ik julie was maar eens heel snel naar het ziekenhuis gaan dat is dus helemaal nie goed je had niet op je buik moeten slaan er zit een baby in he je kan ook een parasetamol neemen ik hoor het nog wel gaan he en snel ook jolanda

ja halo ik sloeg ni9et op haar buik, deed ze zelf toen ze wakker wertd van die nuikpijn ... ze werdt kwaat en sloeg op haar buik ..... maar nu de vraag is ze nog zwanger ja of nee of ????? ik wordt gek!

ik zeg ook nie dat jij dat dee janartuurlijk is ze nog zwanger of een miskraam daar moet je voor naar het zieknhuis gaan of even d verloskundigen bellen hoor want als ze een miskraam heb gehad moet het vruchje uit haar lichaam bloed ze nu nog steeds of was het maar een kleine bloeding goed is het in iedergeval niet jolanda

hallo,
Ook ik heb hier weinig woorden voor.
Ik begrijp niet waarom je eerst hier advies komt vragen??Bel als de sodemieter een huisarts of verloskundige. Die hebben de ervaring!
Tevens snap ik de formulering van je stukje niet helemaal.
Eerst schrijf jij een stukje en dan je vriendin eronder??
De manier waarop je het schrijft kan ook andere mensen veel pijn doen.

Mirella

halo ik weet nie wt ik van julie moet denken eerst zet je er een berigje op en dan laat je niks meer hooren hoop niet dat je ons voor de gek hou of zo he   jolanda anders laat wat hooren

Hoi jolanda,

Ik durfde het niet te schrijven. Maar ik heb ook sterk het idee dat het een "grap" is.
Alleen de manier van schrijven al!
Maar goed, ik hoop maar dat ik me vergis. want dit zijn geen zaken om mee te spotten.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan