ok..... wtf.... wat nu...... help

Echt heel erg vaag allemaal en die taal die hij typt is ja wij noemen het msn taal oftewel chat taal.
Maar inderdaad allemaal wel onduidelijk.
Het lijkt me inderdaad verstandig om een verloskundige te raad plegen want
je wil een kindje en dan sla je van woede in je buik.
Vraag dan aan je zelf of je uberhaupt wel een kindje wil??.....

gr. miranda

jeetje  zoiets heb ik nog nooit meegemaakt of gehoord  wat een verhaal zeg.
waarom sla je in je buik als je pijn er in hebt en je weet dat je zwanger bent  zoiets bedenk je toch niet. ik niet in ieder geval ben een gelukkig moeder van een dochter van 13 maand maar dit gaat wel heeeeeeeeel ver pffff groetjes

Jongens,

Ik denk dat we dit een grap is hoor.
En anders, als dit echt is (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is het denk ik niet verstandig hier aandacht aan te besteden...
Beetje rare mensen.

Ga gewoon door met jullie verhalen die wel ergens op slaan, en laat dit gewoon lekker verdwijnen.

Groetjes Ger.

Wipe out, Jullie zijn een stel achterlijke idioten,om zo te spotten met nieuw leven,schaam je diep.Andere mensen hebben het al moeilijk genoeg,daar kunnen ze jouw ongein niet bij gebruiken,klootzak.

Is er geen manier dat iemand dit bericht kan verwijderen?
Ik vind het te gek voor woorden dat deze berichten toe gelaten worden. Volgens mij is het vrij duidelijk dat er hier een stel "kleuters" aan de gang zijn!!

toen ik dit las viel mijn mond open.Want dit is gewoon niet meer normaal.Volgens mij ben je gewoon geestelijk ziek als je dit doet.Er zijn mensen die smeken om zwanger te worden en lukt het niet en zal je dit maar lezen dan is dat erg kwetsend,
bauwina en janine

Dit is te gek voor woorden zeg.Zelf ben ik moeder van een zoontje van 15 maanden en na 3 jaar lang tobben en ziekenhuis in en uit en nat het slikken van hormoontabletten was ik eindelijk ZWANGER,ZOOOO BLIJ EN GELUKKIG.Maar hoe haal je het in je hoofd als je zwanger bent om op je buik te slaan.En als je buik nu doorgroeid moet je dan niet naar de verloskundige.Sorry dat ik het zeg hoor...maar je eerst vol laten spuiten door een of ander vriendje  en je ouders niet inlichten en niet naar de vk gaan.Wat voor iemand ben jij?Je bent het niet waard om een kindje te krijgen.Volgens mij heb je niet eens je zaakjes in orde.Hoe kan dit kindje goed opgroeien als ik lees wat er allemaal wordt geschreven.Ik heb er geen woorden voor.Ga als de sodemieter naar de verloskundige en denk eens na,er groeit leven in je aar een hoop vrouwen ook op hopen.Jij bent een kindje niet gegund.esther,mama van senna.

Sorry meiden dat ik het zo moet schrijven maar wat maakt dit me misselijk zeg.

Terug
Bovenaan