ok..... wtf.... wat nu...... help

lieve mirella ik weet niet wat ik er van moet denken maar eerst schrijven ze dan laaten ze niks meer hooren ik denk dat het een grap is of zo of helemaal niet waar ik vind dat oook nie passen he maar er zijn van die geke mensen die dat wel doen ik heb in noveber mijn meisje verlooren bij 41 weken zwangerschap vind dit heel erg dat ze dat zoe zoen en oook voor de andere mensen hier liefs jolanda

Hoi Jolanda,
Ja ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik hoop voor ze dat dit nooit hoeven mee te maken.
Ik heb jou verhaal geloof ik al bij een ander onderwerp gelezen. Wat vreselijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies en hoop dat je het in de toekomst een plaatsje kunt geven.

Liefs MIrella

halo
marbie  ja vind ik oook vind dit zo erg echt nie normaal dan op verlies en verdriet heb heel veel verdriet om mijn meisje dan zo iets vind echt nie normaal hoor sorie heb hier geen woorden voor liefs jolanda

het spijt mij oprecht dat ik mischien iemand van jullie heb gekwetst dit is geen nep bericht alleen ik zat er die dag zo mee in me kop dat ik het zo snel morgelijk moest posten en ik weet het ...ik had het beter in het forum zwanger kunnen zetten en ten 2de waarom heb ik nix meer van me eigen laten horen dat is omdat ik voor me werk in het buitenland zat vandaar (frankrijk) en ik had daar geen internet zodat ik iets kon terug sturen ... echt sorry dat ik mischien iemand heb gekwetst dat was echt me bedoeling niet ...owja iemand schreef schrijf hij nu eerst een stukje en dan zijn vriendin?:S zoiets schreef hij .... mijn antwoordt klopt helemaal omdat ik het zelf niet helemaal begrijpte wat er gebeure had ik het haar laten type vandaar en tja mijn schrijf taal op de pc is mischien voor jullie beetje vreemd maar daar kan ik niet aan doen al probeer ik het zo net mogelijk bijv. ik schijf   ff  .. betekend even enzo kan begrijpen dat jullie dat gek vinden maar goed... iemand zei als de sodemieter naar de doctor .. ik had het tegen me vriendin gezegt en zei zei tegen mij ok is goed ik ga wel als het moet van jou kwam er gisteren achter toen ik terug uit frankrijk was dat ze dus helemaal niet gegaan was omdat ze bang was dat haar pa en ma erachter zouden komen wat er aan de hand was dusjah ik weet nix en me vriendin even min maar ze krijg wel steeds een dikkere buik dusjah mischien tog nog goed ?

mvg ..<< dit zet ik dus ook nnoit neer maar dan mzzl vincent maar bij deze

M.V.G. Vincent

oke vincent ik snap hem maar als ze steds diker word moet ze niet naar een verloskundigen of zo het babytje moet wel onder konrolr en je vriendin oook ze moet een afspraak maaken bij de verloskundigen maar haar ouder zulen er toch achter koomen denk je niet liefs jolanda

Ik vind het maar allemaal vaag en raar beschreven dit bericht bovenaan.
Als je al met een zwangerschap zo omgaat hoe moet dat dan als er over een poosje een baby komt. Zijn jullie wel serieus genoeg???
Bedenk dat het kindje er niet om heeft gevraagd om geboren te worden, maar vraagt wel als hij/zij er is dat hij liefde wil!!!!!

Terug
Bovenaan