oke meiden dan hier mijn uitslag!!!!!!

Hoi Cheetah,

Ik wilde je even feliciteren, maar zag toen ik verder las dat je wat bloed verloren heb. Ik ga natuurlijk voor je duimen dat het niet mis gaat. Weet je al wat meer???
Ik hoop dat we gezellig verder kunnen kletsen op het decemberforum.
Heel veel sterkte,
Veel liefs,
Pebbles

Dag cheetah

Ik herken dat. Bij mijn tweede zwangerschap had ik precies hetzelfde. Ik had last van wat rode en bruine uitslag. Ik schrok me rot, dacht dat ik een miskraam kreeg. Ik heb toen gelijk de verloskundige gebeld die kon mij niks vertellen. Het kon van alles zijn. Uiteindelijk was het bloedverlies snel over maar het bruine afscheiding heeft nog een tijdje aangehouden. Uiteindelijk was dit gelukkig niets en kan het horen bij het begin van je zwangerschap. Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap zult hebben. En dat de eerste drie maanden zorgeloos voorbij zullen gaan.

Groetjes sharine

quote: cheetah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2007 15:43:22'));

ja idd erg onzeker. Het lichte bloedverlies was alleen gisteren dus gelukig heeft het niet aangehouden maar toch weet ik niet of het nou nog allemaal goed zit. het lijkt ook of de kwaaltjes minder zijn geworden  maar ja zit niks anders op dan afwachten  

Dat de kwaaltjes minder (lijken te) worden zegt niet zoveel hoor. Toen ik de 1e keer zwanger was had ik heel veel kwaaltjes helemaal niet die de meesten weer wel hebben. Hoop echt voor je dat alles goed is!!

Bedankt voor jullie reacties meiden !

Ik had alleen die ene dag heel de dag   wat licht bloedverlies en de dag erna helemaal niks gelukkig. Eerst paasdag verloor ik ook een beetje maar dat was nadat ik keihard had geniest hihi het was maar een klein beetje en daarna was dat ook weer over. Tot nu toe niks meer gelukkig. maar ik moet morgen gelukkig ook naar het ziekenhuis dan krijg ik een echo. die echo kan gelukkig aangeven of het goed of slecht zit. want ik geloof het allemaal nog niet echt en ik ben ook ongerust dat het misgaat dus hopelijk heb ik morgen wat zekerheid.
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes Cheetah

Hoi Cheetah,
Succes in het ziekenhuis, en hoop dat je met goed nieuws terug komt, zal voor je duimen.Gr Kattenkopje

Bedankt!

Ik ben inmiddels bij het ziekenhuis geweest voor een echo maar er was alleen het vruchtzakje te zien nu moet ik woensdag weer terug om nog een echo te maken en misschien kunnen ze dan iets zien.
dus ik moet weer ff afwachten

Groetjes Cheetah

OOooh meissie ik duim voor je hoor!!!!
Ik ben dezelfde dag meteen erg gaan bloeden...ik denk aan je woensdag!!!!
Wel heel erg jammer dat we niet samen op het decemberforum zijn...

Laat je het nog even weten? Ik ben heel erg blij voor je!!!  En het zal allemaal wel oke zijn hoor! Geen zorgjes!
xxxx maan

bedankt maantje!

maar paar uur geleden had ik weer bloedverlies maar nu was het echt gewoon bloed en meer dan de vorige keer
ik denk dat het nu toch echt afgelopen is ik heb weinig hoop meer over
maar ik kan niks doen moet weer afwachten gelukkig heb ik weer een echo over een paar dagen dus dan krijg ik hopelijk wat zekerheid
maar ik denk echt dat het niet goed zit

Groetjes Cheetah

Terug
Bovenaan