okee, en nu dan de meisjesnamen

Hoi,
Wij hebben namen voor onze meiden die je (bijna) nooit hoort, maar wel Nederlands zijn:   Elsien,  Elianne en Mattanja.

Francien

wat ik allemaal mooi vind is:

lynn
britt
mika
evy
nina
senna

korte namen dus haha, wij waren er al heel snel uit bij jongens en meisjes namen wel. veel succes ermee!!!!

xxx antoinette

Claudia Danien.
daar zitten de namen van de beide oma's in.
echt vernoemen is het dus niet,waren we eigenlijk ook nooit van plan,maar bij de andere 2 meiden is het ook zo en omdat de 2 oma's niet meer in leven zoijn vinden we het toch wel een fijn gevoel dat ze in de namen van onze kinderen voortleven.

wij hebben er nu 3 op het lijstje

Feline
Lotte
Floortje

En we zijn er nog niet uit, maar gelukkig hebben we nog wel wat tijd.

Jee, wat een (leuke) namen allemaal...

Lisa vinden we ook erg leuk, maar dat hoor je nu al zoveel. Dus dat wordt het ws. niet.
Lieke vind ik weer leuk, maar mijn man weer niet.
Nu hebben we eindelijk een naam in gedachten (en nu maar hopen dat er geen bekenden van mij op dit forum zitten):

Paris

Dit hoor je nog niet zo vaak.

Groetjes Renata.

Er zijn wel inderdaad veel namen al genoemd. Veel korte namen.

Mijn man kwam van de week met de naam Alissa aan, het is net iets anders dan Lisa wat ik ook leuk vond.   Zelf vind ik Rosalie of Rosanne heel leuk. Maar goed, we hebben nog 4 maanden om het zeker te beslissen.

Bij onze achternaam passen veel namen met 2 lettergrepen niet goed, dus ik kijk vooral uit naar namen van 3 lettergrepen.

hoi hoi,

wat dacht je van;
luna
rhea
inosencias
natividad
dalyssia
carolien
esmee
jo-ann

veel succes ermee!

Terug