okee, en nu dan de meisjesnamen

ik ben nog niet zwanger, wel bezig ervoor, dus lees vaak met jullie mee.
Het is best leuk om over de namen na te denken :D
Zelf vind ik Hannah, Eva, Esther en Mirjam erg leuk

Groetjes Koekeltje

Hoi,

Onze dochter (nu ruim één week) heet Josefien. We hadden een heel lijstje met meisjesnamen waaruit we deze hebben gekozen.

Ook leuke namen vind ik:

Olivia
Anneko
Helena

Gr,
Maria

Wij hebben een keuze gemaakt uit de volgende drie namen.

Jill
Lynn
Danique

Welke het uiteindelijk is geworden houden we nog even geheim..
Over uiterlijk 8 weken weten jullie het!!!

Liefs, Marielle
(6 okt)

Hallo ikben daan ik ben 10 weken zwanger na 5jaar i.v.f en alles geprobeerd te hebben   ben ik toch zwanger geraakt.
 De gynecoloog   zei dat het toch niet meer zou lukken omdat ik een te hoge f.s.h had   want ik reageerde nauwlijks meer op de hormonen.
Toen zijn we maar gestopt met de behandelingen   en zie nu toch zwanger   zomaar .
 Nou dat is toch een wonder  
Zijn er ook vrouwen die dit meegemaakt hebben ik zie jullie reactie wel

groetjes allemaal     xxx   daan

hoi hoi

ikzelf heet soraya vernoemd naar de ex keizerin van iran
mijn broertje heet ayrton   vernoemd naar ayrton senna de autocoureur die 13 jaar gelden verongelukt is   en mijn andere broertje heet yorrick venoemt naar een ierse god

mijn ouders wouwen de rest van de namen met een y     en ze wouwen namen die je niet kon afkorten      

mij zoontje zelf heet justin en onze dochter gaat feline heten

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 23 weken zwange van onze dochter

Hoi Hoi,

Lastig he die namen.
Ik ben vorige week bevallen van een meisje. Wij hebben haar ROOS genoemd.
Verder vind ik MARA en LUNA hele mooie namen. Misschien een idee.

Succes met het vinden van een leuke naam!

Groetjes Mama van Rayen, Milan en Roos

Mijn man is een fries en ik hou van echt lieve meisjes namen. Bij ons wordt een meisje Froukje.

Niet zo modern als al die andere namen die jullie noemen, maar ik heb al een hele tijd deze naam. Als tweede hadden we Roos en als derde Fleur.

Jufanne 30 weken

onze dochter   heet Deborah en als de volgende weer een meisje wordt, noemen we haar Rebecca.
Ideetje?

Terug
Bovenaan