Oktober 2008 mama's

goede morgen allemaal

ook ik heb 29 january positief getest
en ben al moeder van een dochter van 15 maand
allemaal zo spannend  
wij gaan 12 february voor het eerst naar de vk
en echo papieren zijn maandag in huis en dan kunnen we een afspraak maken en we mogen zelf weten waneer maar denk haast bijna cker wel dat we er gelijk 1 maken dan weet je hoe ver je bent en of alles goed zit

wens iedereen een fijne zwangerschap toe

Hoi allemaal

ten eerste gefeliciteered allemaal.

Ik ben Saskia en 22 jaar. Ik ben ook uitgerekend op 3 oktober. Ik heb  afgelopen zaterdag getest en ben vandaag -precies 5 weken. ohhh nog 7 weken wachten dan zit het echt allemaal goed in me buik. Op 21 februari mag ik bij de verloskundige komen. en voor de 12 weken nog een echo maken. Vind het allemaal wel spannend.

de zwangerschap kwalen ja dat is met vlage misselijk zijn, pijnelijke borsten en  een soort van spierpijn in me onderbuik en de zijkant van me buik.

Nou ik hoop dat het bij iederen allemaal goed gaat.

gr Sas

Hoi Bootje en de rest,

Ik heb gelijk de verloskundige gebeld. Bij die praktijk is het gebruikelijk dat je eerst voor een intake-gesprek komt waarin je heel veel informatie krijgt. En aangezien het onze eerste wordt hebben we daar heel veel behoefte aan. Ben blij dat we maandag al mogen komen. Daarna wordt het afwachten tot de 12 weken, dan de echo en de eerste controles. Wat is het lang wachten he?!?!

Wie van de aanstaande moeder gaat er trouwens meedoen aan Moeders voor Moeders??? Je kan je al opgeven vanaf dat je een positieve test hebt en je helpt er andere vrouwen mee die heel graag kinderen willen maar waarbij het moeilijk gaat. Ik zou zeggen: iedereen zich aanmelden bij http://www.moedersvoormoeders.nl/

Groetjes, Irene

Hallo Dames!!!

Ik heb vanmorgen positief getest en kan het eigenlijk nog niet geloven!
Dit was voor ons de eerste echte ronde (eerste ronde er helemaal naast geteld!!) en het is gewoon al meteen raak!!!
Moet ik nu al meteen een afspraak maken bij de verloskundige??!! Misschien een beetje een domme vraag, maar is voor ons allemaal de eerste keer en weet er dus echt niks van!!

Heb nu al een aantal dagen last van een rommelende buik, maar verder nergens last van...hopen dat het zo blijft!!!

Nou, allemaal gefeliciteerd en geniet ervan!!!
Groetjes Judith

hoi!
ik denk dat ik over kleine 2 weken bel met de verloskundige voor een afspraak. echt spannend!!
moet je ook de huisarts inlichten?
hebben jullie het al aan iemand verteld??
we hebben het aan mijn oudes verteld en volgende week vertellen we het aan mijn schoonouders. Mijn 2 beste vriendinnen zagen mij en die zagen het gelijk aan mij. Ik had zo'n dikke smile en ik durfde hun niet in de ogen aan te kijken.....
Dus toen was het al snel duidelijk. we hadden het met elkaar al over dat we bezig waren. hopelijk kan ik het op het werk nog een tijdje verborgen houden, maar dat is bij mij op het werk vrij lastig.

Hallo allemaal,

Ik wou jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap!!!!

Hopen dat er in oktober mooie gezonde kindjes in jullie armen liggen.

Wel een tip: neem zo snel mogelijk contact op met verloskundige, dan kan je met haar bespreken of je een dubbeltest (nekplooimeting) wil laten doen, want die moet wel in een bepaalde zwangerschapstijd.

Liefs Randy
23weken+4dgn

hoi randy,
jij ook nog gefliciteerd!!
heb jij ook zo'n nekplooimeting gedaan? en wanneer moet dat??

Hoi meiden!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben Billie, 28 jaar, mama van Quinten van nu 14 mnd  en net zwanger van de tweede!
Volgens babybrabbel ben ik 11 of 12 oktober uitgerekend!

Ik heb de volgende zwangerschapssymptomen:

Buikkrampjes
Pijnlijke tepels
Veel plassen

Net als bij mijn eerste!

Geniet allemaal van het kindje in de dop in jullie buik!
Ik zie jullie hopelijk snel op het oktober 2008 forum!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan