Hoi meiden,
Ga gewoon even alleen over mezelf praten, er is zoveel geschreven dat ik niet meer weet waarop ik ook al weer wou reageren.
Vanmorgen is de consulente voor Moeders voor Moeders langs geweest. Ze doen dan nog een test om te zien of je genoeg hormoon hebt, erg prettig om weer een positieve test te zien! Heb een aantal blaadjes gehad om door te lezen en volgende week krijg ik ook nog een boek. Leuk! Heb besloten om de flessen toch maar gewoon bij de voordeur te zetten. We wonen niet in een doorgaande straat, dus vrienden/kenissen zullen het niet zien. Alleen de buren zullen het dan zien, maar ja, dan zien ze het maar...
Vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Een boel informatie moeten geven over onszelf en vooral veel info gekregen. Over 7 weken mag ik terug komen, dan ben ik 12 weken. De termijnecho mogen we al met 10 weken laten doen, joepie!!!!! Hoe eerder hoe liever! Van de verloskundige ook allerlei (reclame)cadeautjes gekregen (knuffeltjes, koffertje, gezondheidsproducten, tijdschriften, etc) dus een hoop informatie om door te lezen.
Heb begint nu na bijna een week toch wel tot me door te dringen dat ik echt zwanger ben. Hebben jullie dat ook dat er opeens zoveel op je af komt waarover je na moet denken???
Groetjes, Irene