Oktober 2018

Hier ook 27 oktober de eerste, super spannend! Net afspraak gemaakt voor eerste echt op 21 maart, wat duurt wachten dan lang ;)
Bij alles wat ik wel of niet voel ben ik bang dat het niet goed is. Zo jammer dat die eerste weken zo worden overgenomen door zenuwen... herkenbaar?

Heb vrijdag mijn eerste echo gehad ? maar die zenuwen vooraf zijn wel echt heel erg ja. Had ik ook... bloeddruk was ook erg hoog toen ze die meette voor de echo ?
Volgens mijn eigen berekeningen kom ik uit op 12 oktober ? 

ik ben uitgerekend op 28 oktober en het is mijn eerste kindje?  
gister eerste afspraak met de vk gehad, maar de eerste echo is 13 april... Dus nog even wachten.
ik voel het ene moment veel in mijn buik en het andere moment wat minder. Wat zenuwslopend is.
hebben ook meerdere mensen last van soms een wat boller buikje? En wat zijn jullie kwaaltjes?
ik moet veel plassen, ben moe en heb veel honger. Gelukkig niet spugen ik word alleen misselijk als ik honger heb haha.

Wat lang wachten nog tot 13 april!
Ik heb ook het ene moment ‘last’ van m’n buik en dan weer uren niet. Bij mij begint het meeste trouwens wat later op de dag. Dan word ik erg moe, buikpijn, rugpijn, soms heel erg honger en soms helemaal geen eetlust, onrustige benen, onrustig slapen... gelukkig niet misselijk, alleen af en toe beetje boeren haha. Ohja en veel plassen! 
Heb soms ook een bolle buik, maar dat zijn de momenten dat ik me ook echt opgeblazen voel en moeite heb met naar de wc gaan.. schijnt allemaal door hormonen te komen.
Ik heb er eerlijk gezegd spijt van dat ik zoveel op google en forums heb gezeten de afgelopen week. Je leest zoveel narigheid dat ik het echt heel moeilijk vind om blij te zijn tot de eerste echo..

Ik ben 22 oktober uitgerekend!
Gisteren een flinke bloeding gehad en gelijk de verloskundige gebeld we mochten langs komen.
Er was niks aan de hand! Met het kindje alles goed en zelfs een kloppend hartje! Het bloeden is gelukkig gestopt, ze denken een gescheurde ader! Ik ben nu zo bang dat het alsnog misgaat. As dinsdag weer een echo dus nog een aantal spannende dagen te gaan! 
Ik ben nu 7w 1d, pijnlijke borsten en erg moe! Voor de rest mag ik niet klagen 

Gefeliciteerd allemaa
Ik ben 1 oktober uitgerekend.
En a.s donderdag  mijn 2e echo 
Ben erg moe en heb onwijs veel honger al 7 weken lang.  Hopelijk  trekt dit nog weg

Terug
Bovenaan