Oktober 2018

hi, ook wij verwachten rond 27 oktober ons eerste kindje.
ik ben nu 7 weken zwanger.
ik heb 19 maart de eerste echo, vind het super spannend.
lijkt me zo bijzonder om het hartje voor het eerst te horen.
helaas ben ik sinds afgelopen dinsdag heel erg beroerd, misselijk, krijg haast geen hap door mijn keel, veel kramp en erg moe. ik geef niet over maar ik heb wel steeds momenten wanneer ik net even te veel doe dat ik heel erg ga kokhalzen en dan wel echt bijna moet overgeven.. ik vind het zo naar. ik zit ook thuis van werk.

Dag Dames,

Ik ben ook in oktober uitgerekend (23) dit is mijn 3e kindje na 9 jaar weer, we zouden net starten met ivf na 2 jaar proberen en erachter komen dat ik niet meer op de natuurlijke manier zwanger kon worden,  wat blijkt wachten wij op mijn menstruatie om met de hormoon spuitjes te beginnen, blijft die uit en wat volgt een positieve test.
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en ik heb alleen last van zeurende buikpijn en pijn in mijn onderrug, meer dames hier last van? 

Veel plezier allemaal met jullie zwangerschap 

Groetjes, 

Noesje 

Dag Dames,

Ik ben ook in oktober uitgerekend (23) dit is mijn 3e kindje na 9 jaar weer, we zouden net starten met ivf na 2 jaar proberen en erachter komen dat ik niet meer op de natuurlijke manier zwanger kon worden,  wat blijkt wachten wij op mijn menstruatie om met de hormoon spuitjes te beginnen, blijft die uit en wat volgt een positieve test.
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en ik heb alleen last van zeurende buikpijn en pijn in mijn onderrug, meer dames hier last van? 

Veel plezier allemaal met jullie zwangerschap 

Groetjes, 

Noesje 

Gefeliciteerd allemaal!!
Wij verwachten ook in oktober ons tweede kindje, 10-10-2018 om precies te zijn. Het is voor ons nog niet zo lang geleden allemaal, de oudste was 6 maanden en toen telde ik alweer aan. We zijn ontzettend gelukkig met ons nieuwe meesterwerk en kijken uit naar alle hoogtepunten die komen gaan!
Groetjes

Hoi dames! 
Volgens mijn eerste berekening ben ik 30 oktober uitgerekend en heb ik 20 maart op mijn verjaardag mijn eerste echo. Ik ben ontzettend nerveus. Ik heb nergens zin in en ben erg moe. Ook moet ik echt om de 10 min plassen en wordt ik snachts heel vaak wakker terwijl ik altijd door sliep. Het breekt me wel een beetje. Ik ben ook erg bang voor een miskraam omdat ik allemaal krampen heb in mijn buik zoals met menstruatie maar dat is het niet. Maak me soms best wel zorgen

Als je je echt zo'n zorgen maakt moet je de huisarts of verloskundige raadplegen.
Dat je zo veel moet plassen kan ook door een blaasontsteking komen.
Eerste echo vond ik zelf ook spannend. Dan zie je het hartje pas kloppen, tot die tijd is het toch geduld hebben en vertrouwen op je lichaam.

Groetjes

Hier de 23e uitgerekend! Al paar echo’s gehad, zojuist ook een. Mooi sterk hartje te zien! Na een miskraam erg bang door buikpijn, dit blijken mijn darmen te zijn die geïrriteerd zijn en tegen de baarmoeder duwen. 

Afgelopen dinsdag termijnecho gehad en 4 dagen naar voren gezet, uitgerekende datum 1 okt ipv 5 okt. Uk groeit hard, in 2 weken van 2cm naar 4,5cm. T is ons eerste kindje, na ongeveer 3 jaar medische molen en enkele vroege miskramen (steeds rond 6 weken). Merk dat ik nog steeds niet helemaal kan geloven dat t nu wél goed lijkt te gaan maar gelukkig zei de arts dat ze er op basis van deze echo (waarbij de kleine lekker druk aan t kickboksen was, en n sterke hartslag te horen was) dat ze verwacht dat t nu wel goed zit, maar dat dat uiteraard geen 100% garantie geeft. Voor nu genieten we zoveel mogelijk! 

Terug
Bovenaan