Oktober 2018

Misschien een beetje een gekke vraag,
maar vinden jullie vrije met je partner nu in de begin vase van je zwangerschap ook spannend? Of zit het echt tussen mijn oren.. haha
16 maart onze eerste echo.. 

Hoi Allemaal, 
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en op 4 oktober uitgerekend. De eerste echo hebben wij gehad en dat was echt wel weer spannend. Zo ontzettend mooi een hartje te zien kloppen. Toen ik dat zag dacht ik, yes het is echt waar. 
Mijn zoontje van 4 en half weet het inmiddels ook en is nu al een trotse grote broer. 22 maart de 12 weken echo, nu al zin in. 

Hai!

Allemaal gefeliciteerd!
11 oktober ben ik uitgerekend van de eerste. Mega spannend allemaal. Om me heen hoor ik toch wel regelmatig over miskramen, dat maakt het allemaal toch extra spannend.

Hongerrrrrrrrrr! Ontzettend moe en echt zere borsten.

Herkenbaar lees ik hier al terug! :)

Yep! Volgens de eerste berekening ben ik rond 20/10 uitgerekend maar ik denk dat ik ernaast zit. Aanstaande woensdag de eerste echo en ik vind het doodeng, bijna alleen maar vriendinnen bij wie zwanger zijn niet lukt of niet lekker gaat, ik maak me nu al veel te druk. Sinds een paar dagen ook minder kwaaltjes, wel zere borsten en opgeblazen darmen. Maar thats it! Het kan toch niet zo simpel zijn? 

Hoi dames, ook ik verwacht volgens de eerste berekening rond 26 oktober mijn eerste kindje. Aanstaande donderdag eerste echo. Het stomme is....Ik ben ontzettend gespannen en zelfs een beetje bang. Eerste zwangerschap en alles is nieuw...dus geen idee wat goed is en wat niet. Ik wens jullie allemaal succes. Wat fijn om te weten dat er met mij meer vrouwen in deze spannende fase zitten ?
Groetjes Marieke 

Hoi dames, ook ik verwacht volgens de eerste berekening rond 26 oktober mijn eerste kindje. Aanstaande donderdag eerste echo. Het stomme is....Ik ben ontzettend gespannen en zelfs een beetje bang. Eerste zwangerschap en alles is nieuw...dus geen idee wat goed is en wat niet. Ik wens jullie allemaal succes. Wat fijn om te weten dat er met mij meer vrouwen in deze spannende fase zitten ?
Groetjes Marieke 

Groetjes Marieke 

Terug
Bovenaan