Oktober 2020❤️

Lieve oktober 2020 mama's, ik wilde jullie even heel veel succes en vooral heel veel plezier wensen. Precies een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Nu heb ik een prachtig hummeltje van inmiddels al weer 14 weken oud. De ups en de downs, het is het allemaal waard

Hey dames.
Hier ook een positieve test vanmorgen. Rond 5 okt uitgerekend. Vind het zelf nog een beetje ongeloofwaardig.. het idee dat ik zwanger ben is nog niet geland.
Durfde eerst ook niet te testen heb pas getest toen ik drie dagen overtijd was. Vond het zo spannend. Er waren wel al voortekenen dus het moest deze keer wel raak zijn.

Lief bezig bijtje

wat een mooi bericht van je er staat ons nu een mooi avontuur te verwachten.

Geniet van jou kleine

liefs ltls

[quote quote=10288756]Hallo hier ook 7 oktober uitgerekend! Mama’s belang bij een whatsapp groep?? Heel leuk voor vragen en kletsen. Ik hoor het wel[/quote]
Ik ben er ook deze week achter gekomen dat ik zwanger ben van nr 2. Volgens mijn berekening rond 10 oktober uitgereden. Heb al een dochtertje van 16 maanden. Ik heb geen Facebook dus een Whatsapp groepje lijkt me leuk. 

Mensen die belang hebben bij een whatsapp groep mogen een mailtje sturen met hun 06 nummer naar mariekevandersluis1988@hotmail.com 
Ik voeg je dan toe !

Terug
Bovenaan