haha ik ben wel geinteresseerd... tis beetje gek om nu in deze forum te typen nu we niet meer zwanger zijn haha
ik heb een topicje aangemaakt.. dus je kan altijd daar heen haha
oooh gelukkig herkenbaar haha vanochtend hebben we haar boven in bedje gelegd, ze huilde eventjes (even doorheen als moeder zijnde om niet meteen naar haar toe te gaan) en na een paar minuten sliep ze, en sliep daarna tot half 2 (vanaf half 10) dus heerlijk! maar vanavond wil ze weer minder en alleen maar bij ons zijn.. nou ja vanochtend was dikke winst haha.. af en toe idd last van krampjes maar soms wil ze ook gewoon bij je liggen, soms wil ze dan weer een speentje (maar dat doe ik dan liever weer niet teveel haha) lastig hoor
oooh wat fijn dat je profijt hebt van een draagzak!! Heb daar ook nog wel eens over nagedacht idd! alleen ben ik dan weer bang dat je de kleine er aan laat wennen dat ze bij je is ipv in bedje liggen haha... maar kan me voorstellen dat het wel wat meer rust geeft... en wat fijn dat je weer op pad bent geweest! Heerlijk zeg het bos in en wat lekker een maandje je man bij huis! Dat zal zeker ff wennen zijn! vooral die frisse lucht kan je goed doen zeg haha... ipv dat binnen zitten! Wel balen dat je 's nachts geen volle nachten kunt maken (dan mag ik echt niet klagen als ik jou zo hoor!) ik vind als je 's nachts maar een beetje rust pakt dan kun je er overdag ook wat beter tegenaan!
Gaat de voeding nog steeds goed?
Mijn vriend gaat maandag ook weer aan het werk na 3 weken bij huis, zal idd ff wennen zijn, vooral aangezien ik verder niks mag qua tillen en autorijden haha...